Ik vraag me af, of het verstandig is om deze verhalen (geldt ook voor het andere verhaal, van zijn moeder en ex-vriendin) breeduit in de publiciteit te brengen.
Zulke artikelen zullen Hannahs ouders weinig goeds doen. Het zal je dochtertje maar zijn...
Ontvoering Ede
Re: Ontvoering Ede
Ik ben het met jou eens , Tiberius.. het was eens mijn dochtertje... dan heb je daar totaal geen behoefte aan .Tiberius schreef:Ik vraag me af, of het verstandig is om deze verhalen (geldt ook voor het andere verhaal, van zijn moeder en ex-vriendin) breeduit in de publiciteit te brengen.
Zulke artikelen zullen Hannahs ouders weinig goeds doen. Het zal je dochtertje maar zijn...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
onbegrijpelijk allemaal..
en ik vind het gewoon eng om Jetje buiten de tuin te laten spelen....
maar ja, je moet ook niet doorslaan..
lastig
maar idd dit soort berichten is niet echt bevorderlijk voor (verwerking van alles) Hannah en familie. Maar ja, dat is het nieuws.. feiten opsporen en weergeven..
lastig
maar idd dit soort berichten is niet echt bevorderlijk voor (verwerking van alles) Hannah en familie. Maar ja, dat is het nieuws.. feiten opsporen en weergeven..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Echt zielig. Dat kind durft de straat niet meer uit voor ze 10 keer achterom heeft gekeken. Een collega van mij heeft stalking meegemaakt en durft na al die jaren nog steeds niet alleen nachtdiensten te draaien...
En over dat breed uit meten van informatie: Lijkt me ook niet goed. Stel dat in de krant staat: Hannah is seksueel misbruikt. Als ze 20 is weet nog steeds iedereen dat zij misbruikt is. Lijkt me vreselijk....
En over dat breed uit meten van informatie: Lijkt me ook niet goed. Stel dat in de krant staat: Hannah is seksueel misbruikt. Als ze 20 is weet nog steeds iedereen dat zij misbruikt is. Lijkt me vreselijk....
apart dat het kind met naam en toenaam genoemd wordt, maar dat we de verdachten moeten beschermen, en ze alleen bij initialen genoemd mogen worden. En waarom elke keer die school erbij halen? Is dat om op een nette manier aan te duiden dat het een refo-kind is?
ik heb hetzelfde jethenriët schreef:onbegrijpelijk allemaal..
lastig
vanmiddag ging ik even met Nel naar t dorp en normaal gaat ze weleens in zo'n autootje zitten buiten de winkel
Nu had ik elke keer zoiets van: Nee, je gaat mee naar binnen, mama laat je niet alleen
je moet er toch niet aan denken....
Werkelijk gruwelijk!!Pedie schreef:http://www.nu.nl/algemeen/1970072/meisj ... chool.html
Weer een 7-jarig meisje ontvoert in Ede...
Die gasten weten niet op welke vreselijke wijze dat kind voor het leven tekenen!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
..Ik wordt er naar van, als 'k weer zoiets hoor.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Schijnt vermoedelijk gedaan te zijn door de vader van het meisje.
Overigens heb ik me ook aangemeld voor dat Amber Alert.
Overigens heb ik me ook aangemeld voor dat Amber Alert.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hoe doe je dat?fluitje schreef:Overigens heb ik me ook aangemeld voor dat Amber Alert.
http://www.amberalertnederland.nl/Jo-Ann schreef:Hoe doe je dat?fluitje schreef:Overigens heb ik me ook aangemeld voor dat Amber Alert.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!