Ho, ho. Jij krijgt gewoon vrij van je baas als je op tijd vrij vraagt. Sterker nog: je baas is VERPLICHT vrij te geven voor godsdienstige speciale dagen als je daarom verzoekt. Dat staat nl. in het burgelijk wetboek.Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ik heb ook gewerkt op Dankdag :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$
SO WHAT?! Als het goed is danken we elke dag voor alle goede gaven die God ons dag in dag uit geschenkt! Ik vind zelf het fijn om naar de kerk te gaan maar een Dankdag moet geen MUST zijn. Gewoon om de al gegeven reden!
Ik vind het dan ook normaal dat de Driestar op Bid/Dankdag les geeft. Kom op zeg... in de reallife wat NA de Driestar echt wel een keertje zich aan dient, krijg je ook geen vrij hoor van je baas. :ha
De wereld is niet geheel reformatorisch gekleurd!
Driestar geeft les op bid/dankdag
Cool :+Oorspronkelijk gepost door LecramHo, ho. Jij krijgt gewoon vrij van je baas als je op tijd vrij vraagt. Sterker nog: je baas is VERPLICHT vrij te geven voor godsdienstige speciale dagen als je daarom verzoekt. Dat staat nl. in het burgelijk wetboek.Oorspronkelijk gepost door Daphne
SO WHAT?! Als het goed is danken we elke dag voor alle goede gaven die God ons dag in dag uit geschenkt! Ik vind zelf het fijn om naar de kerk te gaan maar een Dankdag moet geen MUST zijn. Gewoon om de al gegeven reden!
Ik vind het dan ook normaal dat de Driestar op Bid/Dankdag les geeft. Kom op zeg... in de reallife wat NA de Driestar echt wel een keertje zich aan dient, krijg je ook geen vrij hoor van je baas. :ha
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
-
- Contacteer:
Je zal maar kraamhulp van de RST hebben, en je kind wordt op dankdag geboren.Oorspronkelijk gepost door LecramHo, ho. Jij krijgt gewoon vrij van je baas als je op tijd vrij vraagt. Sterker nog: je baas is VERPLICHT vrij te geven voor godsdienstige speciale dagen als je daarom verzoekt. Dat staat nl. in het burgelijk wetboek.Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ik blij dat ik niet bij de RST zit.........
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "