Mag ik mee eten?Hendrikus schreef:
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
pel je die uien wel eerst af voor je ze opeet ?Hendrikus schreef:
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
Nog even lunchen. Geen tijd gehad voor pauze
Drie boterhammen en soep
Drie boterhammen en soep
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- donderdag en vrijdag enorm lekker en goed eten op JV-kamp

- vanavond 3-gangendiner bij een restaurant als afsluiting van het kamp
- morgen Kip Madras
- vanavond 3-gangendiner bij een restaurant als afsluiting van het kamp
- morgen Kip Madras
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Vandaag gehaktdag: meatloaf.. 
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Pizza's: 1 pepperoni en 1 hawaii
En als probeersel: 6 baguettes Bolognese. Een soort half stokbroodje met een pizza-achtige opbouw.
En als probeersel: 6 baguettes Bolognese. Een soort half stokbroodje met een pizza-achtige opbouw.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Friet! Samen met mijn moeder bezig, soms moet ze af en toe naar boven, kijken hoe het met pap gaat.....en dan let ik weer op de friet. 
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
De lekkerste pizza's maak je zelf
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Wat is een pizza nou helemaal? Een eetbaar bord met een stapel ingrediënten erop gestapeld. En als je het voor het uitzoeken hebt doe je dat erop wat je het lekkerst vindt.Gian schreef:De lekkerste pizza's maak je zelf
--------------
Klopt.
En daarom slaan uitdrukkingen als 'naar Italiaans recept' of 'van chef-kok Mario' nergens op.
Gewoon zelfrijzend bakmeel/water en wat olijfolie kneeën, en daarop ingredienten naar keuze.
En daarom slaan uitdrukkingen als 'naar Italiaans recept' of 'van chef-kok Mario' nergens op.
Gewoon zelfrijzend bakmeel/water en wat olijfolie kneeën, en daarop ingredienten naar keuze.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- Wilma van den Berg
Tomatensoep, gekruide kipfilet, kool met gekruide gehakt, sla met allerlei 'toebehoren' en als toetje verschillende soorten ijs. Ook heeft ma (jaja, het gebeurd steeds vaker) heerlijke verse bowl gemaakt 
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
het was heeeeeeeeerlijk:hmprff schreef: - vanavond 3-gangendiner bij een restaurant als afsluiting van het kamp
Voorgerecht: uiensoep met stokbrood met kaas
Hoofdgerecht: Kipfilet met paprika, champignons etc.
Nagerecht: Dame Blanche
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
pasta met saus van spekjes, paprika, champignons, ui en roomkaas. Peterselie erover. Misschien mik ik er nog spinazie doorheen. Tomaten erbij.
- madelief1983
hier maar weer eens aardappels en wortels (tja, een van het weinige wat mn oudste eet)
Ik zet vanavond maar de frietpan op denk ik....