Noodoproep Reformatorische Omroep

JALP

Re: Noodoproep Reformatorische Omroep

Bericht door JALP »

Hoppípolla schreef:
JALP schreef:Nu heb ik persoonlijk er niets op tegen, maar daarmee vervreem je wel een groot gedeelte van de achterban, denk ik.
Door het gebruiken van de HSV? :fi
Ja, door het gebruik van de HSV. Er zijn en blijven mensen die er fel op tegen zijn.

eilander schreef:De gratis tijd is al weer even geleden. Voor het geval dat we een beeld gaan vormen dat verouderd is (zoals bij Kliksafe ook vaak gebeurde), even de huidige informatie:

Nú wordt er inderdaad rond 09.00 een dagboekstukje gelezen + een gedeelte uit de Bijbel. Inderdaad de HSV, is voor mij geen bezwaar. Ook ik ben die tijd aan het werk. Dat kleine stukje dagboek en Bijbel kan ik best even stil luisteren.
Dit duurt allemaal maar kort en in ieder geval niet tot 11.00 uur. Dus voor mij nog steeds wel aantrekkelijk om naar te luisteren. Maar hier kan verschillend over gedacht worden, ook qua smaak van muziek.
Je kunt wel bij "titelinformatie weergeven" kijken wat er gedraaid wordt, maar dit is wel summiere informatie.

Vernieuwende programma's? Ze willen best, maar dat kost meer geld dan een CD draaien, en tja, geld hebben ze niet (genoeg).
Ik heb misschien overdreven als ik zeg dat het tot 11:00 uur duurde. Nu heb jij misschien werk waar je even stil kunt zijn, maar als je voor de klas staat, is dat niet erg handig. Ik heb het een paar keer gehad dat elke keer wanneer ik het probeerde er weer gepraat was. Het is natuurlijk de vraag wat je verwacht van een zender als de RO.
Plaats reactie