Beroepingswerk
Re: Beroepingswerk
Is er al iets bekend over Ds. G. Mouw, zou hij overkomen naar de Geref. Gem. in Ned.?. 

Dat was een (volkomen misplaatste) 1 april grap.hans123 schreef:Is er al iets bekend over Ds. G. Mouw, zou hij overkomen naar de Geref. Gem. in Ned.?.
Is dat echt niet zo?Tiberius schreef:Dat was een (volkomen misplaatste) 1 april grap.hans123 schreef:Is er al iets bekend over Ds. G. Mouw, zou hij overkomen naar de Geref. Gem. in Ned.?.
En waarom niet?
hans123 schreef:Is dat echt niet zo?Tiberius schreef:Dat was een (volkomen misplaatste) 1 april grap.hans123 schreef:Is er al iets bekend over Ds. G. Mouw, zou hij overkomen naar de Geref. Gem. in Ned.?.
En waarom niet?
Moet je zijn tel. nummer hebben?
kan je het de dominee zelf vragen!
hans123 schreef:Is dat echt niet zo?Tiberius schreef:Dat was een (volkomen misplaatste) 1 april grap.hans123 schreef:Is er al iets bekend over Ds. G. Mouw, zou hij overkomen naar de Geref. Gem. in Ned.?.
En waarom niet?

Het is niet doorgegaan omdat het een 1 april grap was.hans123 schreef:Is dat echt niet zo?Tiberius schreef:Dat was een (volkomen misplaatste) 1 april grap.hans123 schreef:Is er al iets bekend over Ds. G. Mouw, zou hij overkomen naar de Geref. Gem. in Ned.?.
En waarom niet?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Het is niet doorgegaan omdat het een 1 april grap was.hans123 schreef:Is dat echt niet zo?Tiberius schreef:Dat was een (volkomen misplaatste) 1 april grap.hans123 schreef:Is er al iets bekend over Ds. G. Mouw, zou hij overkomen naar de Geref. Gem. in Ned.?.
En waarom niet?

0577-401500alblasser schreef:hans123 schreef:Is dat echt niet zo?Tiberius schreef:Dat was een (volkomen misplaatste) 1 april grap.hans123 schreef:Is er al iets bekend over Ds. G. Mouw, zou hij overkomen naar de Geref. Gem. in Ned.?.
En waarom niet?

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- JolandaOudshoorn
?? 0187-675413 was het geloof ik....Luther schreef:0577-401500alblasser schreef:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Huh... nee hoor. Ds. G. Mouw is alleen te bereiken onder 0577-401500...JolandaOudshoorn schreef:?? 0187-675413 was het geloof ik....Luther schreef:0577-401500alblasser schreef:

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Tiberius schreef:Regels met betrekking tot beroepingswerk en aanverwante zaken
Na intensief moderator overleg inzake beroepingswerk op dit forum hebben we het volgende besloten.
Alle berichten met betrekking tot beroepingswerk en aanverwante zaken dienen in dit beroepingswerk-topic geplaatst te worden. In dit topic wordt geen discussie toegestaan, wie dit toch doet riskeert een ban van 3 dagen, en bij herhaling een definitieve ban.
Met vriendelijke groet,
Het Refoforum-moderatorteam.
--------------
Het was weer nodig! Opnieuw zijn er berichten verwijderd die niet relevant waren. Beetje vriendelijker graag en in dit topic alleen feitelijke info!
Neem voorgaande post van refo ter harte!
(Dan zullen wij het nu niet doen, want dan zou een flink aantal posters geband zijn!)
Memento.
Neem voorgaande post van refo ter harte!
(Dan zullen wij het nu niet doen, want dan zou een flink aantal posters geband zijn!)
Memento.