Dit kerkbericht gezien in het RD?
GEERTRUIDENBERG: Herv. 19.00 ds. J. S. v.d. Net, 21 okt. 19.30 ds. W. Silfhout
Huh?
wow... niet alweer een kerkscheuring mag k hopen...?!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Pim
foutje bedankt![]()
:stu
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
De voorzichtige stappen tot kerkelijke eenheid denk ik.Oorspronkelijk gepost door Daphnewow... niet alweer een kerkscheuring mag k hopen...?!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Pim
foutje bedankt![]()
Oorspronkelijk gepost door PimDe voorzichtige stappen tot kerkelijke eenheid denk ik.Oorspronkelijk gepost door Daphnewow... niet alweer een kerkscheuring mag k hopen...?!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Pim
foutje bedankt![]()
Aha.... :u:u:u:u
ze leren het!!!!
:bou:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
wie?????Oorspronkelijk gepost door DaphneOorspronkelijk gepost door PimDe voorzichtige stappen tot kerkelijke eenheid denk ik.Oorspronkelijk gepost door Daphnewow... niet alweer een kerkscheuring mag k hopen...?!Oorspronkelijk gepost door tukkertje
foutje bedankt![]()
Aha.... :u:u:u:u
ze leren het!!!!
:bou:

Oorspronkelijk gepost door DaphneDan was 't vast geen GerGem noch evo dominee... :,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door pingpongbal
Onze ds. moest pas om 18:00 ergens preken en om 18:30 in een andere gemeente. Dat was vast een erg korte preek...![]()
Juist wel, vooral de Ger. Gem dominees hebben er een handje van om dubbele afspraken te maken, ik heb een tijdje in de nabijheid van een preekbeurten regelende ouderling mogen verkeren en kan daar staaltjes van vertellen.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Aha... nou ik had t over de preektijdOorspronkelijk gepost door EgbertOorspronkelijk gepost door DaphneDan was 't vast geen GerGem noch evo dominee... :,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door pingpongbal
Onze ds. moest pas om 18:00 ergens preken en om 18:30 in een andere gemeente. Dat was vast een erg korte preek...![]()
Juist wel, vooral de Ger. Gem dominees hebben er een handje van om dubbele afspraken te maken, ik heb een tijdje in de nabijheid van een preekbeurten regelende ouderling mogen verkeren en kan daar staaltjes van vertellen.