Als het even kon... waar zou je willen zijn?
Re: Als het even kon... waar zou je willen zijn?
in de armen van Jean 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:in de armen van Jean

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nee nee, jij bent Jean nietLuther schreef:henriët schreef:in de armen van Jean

btw: dacht gelezen te hebben dat je ons ging verlaten bij 600 berichten...?
Mister schreef:Nee nee, jij bent Jean nietLuther schreef:henriët schreef:in de armen van Jean![]()
btw: dacht gelezen te hebben dat je ons ging verlaten bij 600 berichten...?

goed zo mister
WHAAAAA
gillen opeens dringt het door

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
HAHAHAHAHAHAhenriët schreef:Mister schreef:Nee nee, jij bent Jean nietLuther schreef:henriët schreef:in de armen van Jean![]()
btw: dacht gelezen te hebben dat je ons ging verlaten bij 600 berichten...?![]()
goed zo mister
WHAAAAA
gillen opeens dringt het door

Nee ik stop nog maar even niet. Ik heb mn besluit heroverwogen. Ik stop nu bij bericht 1762...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Thuis in mn bed...
wat let je.Droelie schreef:Thuis in mn bed...
pak je auto, ga naar huis, en ga in je bed liggen..

Sommige mensen moeten werken voor de kost....henriët schreef:wat let je.Droelie schreef:Thuis in mn bed...
Idd.. hard wrken voor de kost.. En ben maar alleen.. mn collega zn dochter trouwt vandaag en er moet altijd 1 iemand aanwezig zijn.. dus helaas!sander schreef:Sommige mensen moeten werken voor de kost....henriët schreef:wat let je.Droelie schreef:Thuis in mn bed...

soms is het goed even na te denkenDroelie schreef:Idd.. hard wrken voor de kost.. En ben maar alleen.. mn collega zn dochter trouwt vandaag en er moet altijd 1 iemand aanwezig zijn.. dus helaas!sander schreef:Sommige mensen moeten werken voor de kost....henriët schreef:wat let je.Droelie schreef:Thuis in mn bed...
denk bijvoorbeeld eens aan al die mensen die door (crisis) omstandigheden niet kunnen werken..
dan ga je opeens weer helemaal rechtop zitten en ben je dankbaar dat je nog werken mag/kan!
succes!
enne, troost je.. vanavond mag jij ook weer heerlijk je bed in

zaterdag bij juud...op dr verjaardag
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Je bent welkomhmprff schreef:zaterdag bij juud...op dr verjaardag

enne...hopelijk ben ik zaterdag niet ziek, nu ben ik al half ziek.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Daarom ook! Ik zou ook alleen maar naar huis gaan als ik echt (bijna) geen werk meer te doen heb.. Wat nu ook trouwens wel bijna het geval is.. Ondanks deze barre tijd heb ik wel een vast contract gekregen en daar ben ik reuze blij om.
Maar de laatste nachten slaap ik nogal slecht, en dan zit ik overdat achter mn pc echt half te slapen.. das ook niet leuk!
Maar de laatste nachten slaap ik nogal slecht, en dan zit ik overdat achter mn pc echt half te slapen.. das ook niet leuk!

helaas gaat dat niet lukken juud...helemaal naar V'daal...judith schreef:Je bent welkomhmprff schreef:zaterdag bij juud...op dr verjaardagIedereen is welkom....
![]()
enne...hopelijk ben ik zaterdag niet ziek, nu ben ik al half ziek.
balen dat je n beetje ziek ben, komt misschien wel van de examens?
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.