Zulke foto's heb ik ook heel veel gemaakt. Alleen de laatste jaren wat minder,Droelie schreef:2e paasdag was een mooie gelegenheid om even een paar mooie foto's te maken..![]()
Ach, is dat zo erg? Je hoeft ze ten slotte ook niet allemaal af te drukken en in te plakken: dat is weer een voordeel van de digitale techniek. Sommige dingen zijn gewoon onweerstaanbaar.-DIA- schreef:Zulke foto's heb ik ook heel veel gemaakt. Alleen de laatste jaren wat minder,
je krijgt dan soms teveel van hetzlefde. Ik heb er intussen honderden...
Deze foto's vind ik zó mooi. Die andere ook hoor.Hendrikus schreef:Wat een schitterende dag vandaag! Ik kon het niet nalaten om de rit die ik moest maken maar een beetje om te buigen langs binnenwegen en de camera mee te nemen![]()
Ik denk dat-ie de foto's bij de Deventer langs de IJssel heeft gemaakt.MarthaMartha schreef:Hendrikus, ongelooflijk mooi!!!!!!
Die postbodes van tegenwoordig weten ook overal de weg.Gijs83 schreef:Ik denk dat-ie de foto's bij de Deventer langs de IJssel heeft gemaakt.MarthaMartha schreef:Hendrikus, ongelooflijk mooi!!!!!!
Dat zal die bink leuk vinden, dat z'n ma hem op internet zetalbion schreef:even uitproberen met de 'bink'
nee lukt niet, ze blijven niet groter dan een postzegel.