oh nee hé..... sterkte!Lapressa schreef:één van mijn poezen die gisteren is door gereden
Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
- MarthaMartha
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wat naar! Blijft toch altijd zielig zeker als je ze al langer hebt kun je ze akelig missen hoor! Ik leef met je mee!Lapressa schreef:één van mijn poezen die gisteren is dood gereden
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
dank jullie wel
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Oh!!!Lapressa schreef:één van mijn poezen die gisteren is dood gereden

ik begrijp dat je verdrietig bent..toen de kat van onze buren (!) doodgereden werd had ik het ook niet breed....
en de hond van mijn schoonouders ging dood en m'n dochtertje zei huilend: ik hoef later nóóit geen huisdier want als ze dood gaan ben je zó verdrietig....
een stuk van mijn kies...

Lief!helma schreef:Lapressa schreef:één van mijn poezen die gisteren is dood gereden
en de hond van mijn schoonouders ging dood en m'n dochtertje zei huilend: ik hoef later nóóit geen huisdier want als ze dood gaan ben je zó verdrietig....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ja, die huisdieren hebben het wel voor elkaar.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Dat komt omdat je nooit in ze teleurgesteld wordt.....refo schreef:Ja, die huisdieren hebben het wel voor elkaar.
Mijn kinderen zien onze hond als hun allerbeste vriend. Hij is namelijk altijd lief voor ze, luistert hun héle verhaal af, spreekt ze nooit tegen én gaat mee als ze op de gang moeten staan!

Dat komt omdat ze eten van je krijgen.
--------------
Hmm hebben ze duidelijk mij nog niet ontmoet...Kippetje schreef:Dat komt omdat je nooit in ze teleurgesteld wordt.....refo schreef:Ja, die huisdieren hebben het wel voor elkaar.
Mijn kinderen zien onze hond als hun allerbeste vriend. Hij is namelijk altijd lief voor ze, luistert hun héle verhaal af, spreekt ze nooit tegen én gaat mee als ze op de gang moeten staan!

sander schreef:Hmm hebben ze duidelijk mij nog niet ontmoet...Kippetje schreef:Dat komt omdat je nooit in ze teleurgesteld wordt.....refo schreef:Ja, die huisdieren hebben het wel voor elkaar.

Hm, mijn oma is vanmorgen overleden...
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Heel veel sterkte! Had je een goede band met haarMarnix schreef:Hm, mijn oma is vanmorgen overleden...

sterkte Marnix!!
was ze bereid?
was ze bereid?
Ja, ze verlangde er naar om thuis te komen. Ze was al jaren lichamelijk zwak en nadat haar man in september vorig jaar overleed ging ze lichamelijk snel achteruit. Geestelijk niet. OP die begrafenis zong ze uit volle borst mee. Jezus leeft en wij met Hem. En voor haar is dat tweede gedeelte nu ook echt in vervulling gegaan, bij Hem zijn, dat is pas echt leven!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."