Bedankt voor je PB. Helder!Lassie schreef:Wilma van den Berg schreef:En die neef mag heten?Lassie schreef:van het feit dat ik een mooi lied tegen kwam op de hyves van m'n stoere neef. Geweldig.
pb
Waar word jij blij van?
- Wilma van den Berg
Re: Waar word jij blij van?
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Pieter Bas, nou snappen we hetWilma van den Berg schreef:Bedankt voor je PB. Helder!Lassie schreef:Wilma van den Berg schreef:En die neef mag heten?Lassie schreef:van het feit dat ik een mooi lied tegen kwam op de hyves van m'n stoere neef. Geweldig.
pb

~~Soli Deo Gloria~~
Geweldig boekske!Hendrikus schreef:Pieter Bas, nou snappen we het![]()
Dat m'n bedje klaar staat om op te gaan slapen.
Welterusten, gij allen!
Welterusten, gij allen!
Heb je Jan al teruggevonden? Waar moet die anders slapen?jvdg schreef:Dat m'n bedje klaar staat om op te gaan slapen.
Welterusten, gij allen!
~~Soli Deo Gloria~~
Die andere Jan is naar de schuur verbannen.Hendrikus schreef:Heb je Jan al teruggevonden? Waar moet die anders slapen?jvdg schreef:Dat m'n bedje klaar staat om op te gaan slapen.
Welterusten, gij allen!
- JolandaOudshoorn
En die winterkleding moet toch ook ergen in kasten hangen of heb ik dat misJolandaOudshoorn schreef:van al die zomerkleding in de kasten

Van m'n lieve en "honds"trouwe maatje...........die mij met haar liefde steunt in de zo vaak optredende zware momenten.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Geef hem eens een week geen eten....Rens schreef:Van m'n lieve en "honds"trouwe maatje...........
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
écht weer een onzinnige opmerking....helemaal des refo's.........refo schreef:Geef hem eens een week geen eten....Rens schreef:Van m'n lieve en "honds"trouwe maatje...........
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn
die gaan in dozen op zolder of in de bergruimteGijs83 schreef:En die winterkleding moet toch ook ergen in kasten hangen of heb ik dat misJolandaOudshoorn schreef:van al die zomerkleding in de kasten

Ik heb zoveel, dat past niet in 1 kast (tja, als je niets weg kan doen...)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
GeniaalHendrikus schreef:Pieter Bas, nou snappen we hetWilma van den Berg schreef:Bedankt voor je PB. Helder!Lassie schreef:Wilma van den Berg schreef: En die neef mag heten?
pb![]()

Ik had gisteren de verjaardag van mijn broertje, in een huis vol verstandelijk gehandicapten. Geweldig veel lol gehad met die mensen.... daar word ik echt blij van.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dat wij vanavond visite krijgen na de kerkdienst van vrienden waar wij al heel lang
niets van gehoord hebben (tja, ds die hun aanhang meenemen.....), maar ik ben wel heel blij.

niets van gehoord hebben (tja, ds die hun aanhang meenemen.....), maar ik ben wel heel blij.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Van Jet