Schitterende foto`s
Re: Schitterende foto`s
Niet veel, het was nav een reactie over een foto. Een zijspoortje dus 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
- Wilma van den Berg
Het doet me denken aan dat vers: '...kleur of ras is niet belangrijk maar Gods gunst aan ons betoond. Wie zal op die grote morgen...' en 'blank en bruin worden vereend!'JolandaOudshoorn schreef:
wit en zwart
...een mooie foto met veel gedachten....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Prachtige foto!JolandaOudshoorn schreef:
wit en zwart
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- JolandaOudshoorn
Ik wil jullie mee laten genieten van ons kleine feestje

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Oh, heeerlijk, wat een gezellig feestje Jo! 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Beste vrienden,
Met een hartelijke groet sturen we u een deel door van een mail die we ontvingen. In
de hoop dat u/jij net zo verwonderd zult zijn als wij waren.
Lees a.u.b. eerst deze tekst vóórdat u de foto bekijkt. Daardoor krijgt de foto zijn waarde. Ik denk dat zoiets nooit eerder gebeurd is. Eén ding is zeker: Voor ons was dit de eerste keer dat we zoiets zagen.
Een krant heeft deze foto geplaatst, anders was hij nooit onder onze ogen gekomen. Helaas is daardoor de kwaliteit van de foto wat minder.
Hier volgt eerst het verhaal dat echt gebeurd is:
Bij Samuel Alexander, de verwachte baby was een open ruggetje geconstateerd, maar een operatie na de geboorte zou hij niet kunnen overleven. Te ingrijpend!
Zijn moeder, Julie Armas is een kraamverpleegkundige. Zij had gehoord van de
opzienbarende prestaties van dr. Bruner. In het UMCziekenhuis in Nashville voert hij operaties uit op baby’s voor de geboorte. In de baarmoeder. Voor deze operatie haalt hij de baarmoeder met een keizersnee uit de buik en maakt een kleine snede in de baarmoederwand, om de baby te kunnen opereren.
Zo deed hij het ook met Samuel Alexander. De operatie verliep voorspoedig. Daar gaat het nu niet over. Er was nog iets anders:
Toen hij de operatie beëindigde, kwam het kleine, maar volmaakte handje van
de kleine Samuel uit de opening in de baarmoederwand en klemde zich om de vinger van de chirurg.
Dit was het meest emotionele moment in het leven van dr. Bruner. Even was hij sprakeloos en niet in staat om zich te verroeren.
De fotograaf die aanwezig was, heeft deze gebeurtenis perfect op de gevoelige plaat vast kunnen leggen.
De krant noemde de foto “de hand van Hoop”.
Het was als het ware een bedankje voor het redden van zijn jonge leventje.
Samuel Alexander kwam helemaal gezond ter wereld, de operatie was voor honderd procent geslaagd.
Is het niet ongelooflijk!
Is het niet een wonder dat onze Heere God gewone mensen inzet om zulke grote dingen te verrichten?
Stuur maar verder, dit mag wereldkundig gemaakt worden!
Dit is de foto van een ongeboren baby in de 21ste week.
Samuel Alexander Armas, die geopereerd werd door de chirurg Joseph Bruner.
Samuel is nu kerngezond
NU……… op deze link klikken of in de adresbalk plakken:
http://picasaweb.google.nl/jwn8843/TotS ... 3123516226
Groeten van Familie van Dooijeweert
Talara Peru.
Met een hartelijke groet sturen we u een deel door van een mail die we ontvingen. In
de hoop dat u/jij net zo verwonderd zult zijn als wij waren.
Lees a.u.b. eerst deze tekst vóórdat u de foto bekijkt. Daardoor krijgt de foto zijn waarde. Ik denk dat zoiets nooit eerder gebeurd is. Eén ding is zeker: Voor ons was dit de eerste keer dat we zoiets zagen.
Een krant heeft deze foto geplaatst, anders was hij nooit onder onze ogen gekomen. Helaas is daardoor de kwaliteit van de foto wat minder.
Hier volgt eerst het verhaal dat echt gebeurd is:
Bij Samuel Alexander, de verwachte baby was een open ruggetje geconstateerd, maar een operatie na de geboorte zou hij niet kunnen overleven. Te ingrijpend!
Zijn moeder, Julie Armas is een kraamverpleegkundige. Zij had gehoord van de
opzienbarende prestaties van dr. Bruner. In het UMCziekenhuis in Nashville voert hij operaties uit op baby’s voor de geboorte. In de baarmoeder. Voor deze operatie haalt hij de baarmoeder met een keizersnee uit de buik en maakt een kleine snede in de baarmoederwand, om de baby te kunnen opereren.
Zo deed hij het ook met Samuel Alexander. De operatie verliep voorspoedig. Daar gaat het nu niet over. Er was nog iets anders:
Toen hij de operatie beëindigde, kwam het kleine, maar volmaakte handje van
de kleine Samuel uit de opening in de baarmoederwand en klemde zich om de vinger van de chirurg.
Dit was het meest emotionele moment in het leven van dr. Bruner. Even was hij sprakeloos en niet in staat om zich te verroeren.
De fotograaf die aanwezig was, heeft deze gebeurtenis perfect op de gevoelige plaat vast kunnen leggen.
De krant noemde de foto “de hand van Hoop”.
Het was als het ware een bedankje voor het redden van zijn jonge leventje.
Samuel Alexander kwam helemaal gezond ter wereld, de operatie was voor honderd procent geslaagd.
Is het niet ongelooflijk!
Is het niet een wonder dat onze Heere God gewone mensen inzet om zulke grote dingen te verrichten?
Stuur maar verder, dit mag wereldkundig gemaakt worden!
Dit is de foto van een ongeboren baby in de 21ste week.
Samuel Alexander Armas, die geopereerd werd door de chirurg Joseph Bruner.
Samuel is nu kerngezond
NU……… op deze link klikken of in de adresbalk plakken:
http://picasaweb.google.nl/jwn8843/TotS ... 3123516226
Groeten van Familie van Dooijeweert
Talara Peru.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
http://en.wikipedia.org/wiki/Samuel_ArmasGian schreef:Dit was het meest emotionele moment in het leven van dr. Bruner. Even was hij sprakeloos en niet in staat om zich te verroeren.
Wikipedia schreef: The picture attracted a lot of attention as, when it was released, it was seized upon by opponents of abortion who asserted that that the baby reached through the womb and grabbed the doctor's hand, thus showing signs of life at the 21st week of pregnancy. Indeed the photograph and many of the texts which often accompany it seem to support this view including the account of the photographer Michael Clancy:
“ As a doctor asked me what speed of film I was using, out of the corner of my eye I saw the uterus shake, but no one's hands were near it. It was shaking from within. Suddenly, an entire arm thrust out of the opening, then pulled back until just a little hand was showing. The doctor reached over and lifted the hand, which reacted and squeezed the doctor's finger. As if testing for strength, the doctor shook the tiny fist. Samuel held firm. I took the picture! Wow!
It happened so fast that the nurse standing next to me asked, "What happened?"
"The child reached out," I said.
"Oh. They do that all the time," she responded."
However, the surgeon later stated that Samuel and his mother, Julie, were under anesthesia and could not move.
"The baby did not reach out," Dr Bruner said. "The baby was anesthetized. The baby was not aware of what was going on."
He also stated, “Depending on your political point of view, this is either Samuel Armas reaching out of the uterus and touching the finger of a fellow human, or it’s me pulling his hand out of the uterus … which is what I did.”
Oepsie. Hoax? 

... lukte niet 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ja graag.Hendrikus schreef:hulp nodig?albion schreef:... lukte niet

Ik wou een foto plaatsen die bij mij in picasa 3 staat maar kopiëren gaat niet.
Ik dacht ik kopiëer het naar windows, wie weet lukt het zo wel, maar nee... en nu weet ik het niet meer.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
sorry, ik krijg hem alleen maar loeigroot...

-ga naar http://www.imageshack.us/albion schreef:ja graag.Hendrikus schreef:hulp nodig?albion schreef:... lukte niet![]()
Ik wou een foto plaatsen die bij mij in picasa 3 staat maar kopiëren gaat niet.
Ik dacht ik kopiëer het naar windows, wie weet lukt het zo wel, maar nee... en nu weet ik het niet meer.
-upload je foto daar
-je krijgt dan een aantal urls, waarvan er één is voor forums
-die kopieer je
-en plak je hier
-klaar is Albion

~~Soli Deo Gloria~~
dan download je VSO Image Resizer (gratis)helma schreef:sorry, ik krijg hem alleen maar loeigroot...
http://www.vso-software.fr/products/image_resizer/
en verklein je je foto's tot de helft of minder
en upload je die naar ons
~~Soli Deo Gloria~~