Nieuw van de JBGG
Re: Nieuw van de JBGG
MM zit nu druk te bellen... 

- MarthaMartha
nou nee, ik vermoed dat ik dan in een 1 april mop van Tib trap....Mister schreef:MM zit nu druk te bellen...
Ik kan ook wel een telefoon nummer doorgeven en je beloven dat je dan echt MarthaMartha aan de lijn krijgt....
op de site van de jeugdbond vind ik die tel. nrs niet terug.....
Ik ben wat voorzichtig op 1 april....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
helma schreef:die nieuwe Johannes Calvijnkledinglijn van JBGG is dat een 1-aprilgrap??
(CalvinClassics)
http://yord.nl/article/806464
Tib schudt het niet helemaal uit z'n mouw. Als je ergens intrapt is het niet in een grap van Tiberius.Yord-artikel schreef:Een catalogus en voorbeelden van stoffen die gebruikt worden, kunnen vanaf vandaag worden aangevraagd bij Sandor van Leeuwen (tel. 06-15080591) of Arnoud Proos (tel. 06-41890300).
Natuurlijk, de JBGG start een officiële kledinglijn en laat de bestellingen vervolgens lopen via de privé-telefoonnummers van twee leidinggevenden. 
Accepteer nu maar dat jullie erin zijn getrapt.

- MarthaMartha
Ik trap nergens in...Jongere schreef:Natuurlijk, de JBGG start een officiële kledinglijn en laat de bestellingen vervolgens lopen via de privé-telefoonnummers van twee leidinggevenden.
Want ik hoef er niks mee...
(zolang mijn zusje dezelfde maat houdt als mij, heb ik geen problemen met kleding-toevoer....)
Nogmaals: het is geen 1 aprilgrap. Zoals ik gisteren al zei: de timing is alleen een beetje slecht.
- MarthaMartha
Hoe weet jij dat? Heb je al gebeld?Tiberius schreef:Nogmaals: het is geen 1 aprilgrap. Zoals ik gisteren al zei: de timing is alleen een beetje slecht.
Prima Tib, dan houden we het op een 2 aprilgrapTiberius schreef:Nogmaals: het is geen 1 aprilgrap. Zoals ik gisteren al zei: de timing is alleen een beetje slecht.

Dat niet. Ik heb één van de betrokkenen gisteravond gesproken.MarthaMartha schreef:Hoe weet jij dat? Heb je al gebeld?Tiberius schreef:Nogmaals: het is geen 1 aprilgrap. Zoals ik gisteren al zei: de timing is alleen een beetje slecht.
Misschien heeft hij de 'kleding' zelf ontworpen...MarthaMartha schreef:Hoe weet jij dat? Heb je al gebeld?Tiberius schreef:Nogmaals: het is geen 1 aprilgrap. Zoals ik gisteren al zei: de timing is alleen een beetje slecht.

Uiteraard vertellen die niet tegen jou dat het een 1 april grap is. Niet op 31 maart. Dat is zo sneu voor alle anderen die ze er nog in kunnen laten lopen...Tiberius schreef:Dat niet. Ik heb één van de betrokkenen gisteravond gesproken.MarthaMartha schreef:Hoe weet jij dat? Heb je al gebeld?Tiberius schreef:Nogmaals: het is geen 1 aprilgrap. Zoals ik gisteren al zei: de timing is alleen een beetje slecht.
Over (laten we zeggen) een week spreken we elkaar nog wel eens nader.

Als het géén 1-aprilgrap is verbreek ik mijn banden met de Jeugdbond.
Niet dat ik die heb, maar toch...
Niet dat ik die heb, maar toch...
- JolandaOudshoorn
Dat jij erin traptTiberius schreef:Nogmaals: het is geen 1 aprilgrap. Zoals ik gisteren al zei: de timing is alleen een beetje slecht.

Maar... als het serieus is... dan

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- zusterelly
En toch....
Wat ben ik nieuwsgierig
Wat ben ik nieuwsgierig

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.