of Roemenië cq Hongarije in die sector......beetje vaag verhaal hoor, sorry.....MarthaMartha schreef:zou hij geen 300 bedoelen?Rens schreef:een vaag gebied, wordt je dus ook geen steek wijzer van....artistiek schreef:Welkom!Oosterling schreef:Ik stel mij graag even voor. Oosterling is mijn nickname en gekozen vanwege het gegeven dat ik enigszins oostelijk van Nederland woon. Bij Utrecht de A12 richting Arnhem nemen en dan een kilometertje of 3000 doorrijden. Wij wonen daar aan de voet van een berg die vroeger bekend stond als de "berg van de monniken" vanwege de vele kloosters die er ooit eens waren. Van mijzelf kan ik melden dat ik een man van 49 ben en van veel markten thuis. Ik las al een tijdje mee en de behoefte om ook af en toe eens wat te roepen of te vragen is nu dan toch te groot geworden. Ik vertrouw op zowel leerzame als genoeglijke gedachte-uitwisselingen.
...richting Arnhem een kilometertje of 3000 doorrijden![]()
waar kom je dan uit...?
anders zit je ergens in Rusland volgens mij...........
ik ben nieuw hier...
Re: ik ben nieuw hier...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
het lijkt wel of er gewoon een stel nieuwe ouwe zijn...Rens schreef:of Roemenië cq Hongarije in die sector......beetje vaag verhaal hoor, sorry.....MarthaMartha schreef:zou hij geen 300 bedoelen?Rens schreef:een vaag gebied, wordt je dus ook geen steek wijzer van....artistiek schreef:
Welkom!
...richting Arnhem een kilometertje of 3000 doorrijden![]()
waar kom je dan uit...?
anders zit je ergens in Rusland volgens mij...........
gewoon een ander naampje nemen, leuk verhaaltje verzinnen enzo..
ach ja
heet zoiets niet second life?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
óf "midlife-crisis" .......................henriët schreef:het lijkt wel of er gewoon een stel nieuwe ouwe zijn...Rens schreef: of Roemenië cq Hongarije in die sector......beetje vaag verhaal hoor, sorry.....
ach ja
![]()
Moderatorbericht:
Rens schreef:óf "midlife-crisis" .......................henriët schreef:het lijkt wel of er gewoon een stel nieuwe ouwe zijn...Rens schreef: of Roemenië cq Hongarije in die sector......beetje vaag verhaal hoor, sorry.....
ach ja
![]()

oh rens please verander je avatar..
ik word er helemaal grieblig van
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:Rens schreef:óf "midlife-crisis" .......................henriët schreef:het lijkt wel of er gewoon een stel nieuwe ouwe zijn...Rens schreef: of Roemenië cq Hongarije in die sector......beetje vaag verhaal hoor, sorry.....
ach ja
![]()
![]()
![]()
Ik sta achter je. Ik kon het niet goed verwoorden, maar dat is het woord. griebbelig.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Je hebt nu wel een hele leuke avatar, Rens.albion schreef:henriët schreef:Rens schreef: óf "midlife-crisis" .......................![]()
![]()
Ik sta achter je. Ik kon het niet goed verwoorden, maar dat is het woord. griebbelig.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
-
-
Laatst gewijzigd door Oosterling op 24 feb 2010, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
m.a.w. de kluit beduvelen om de lieve vrede......Oosterling schreef: Matteus 10:16 is hier een wijze raadgeving. Schaap zijn onder de wolven, scherpzinnig als een slang, met de onschuld van een duif.
en ook dit:
voor de midlife-crises begin je precies in de juiste leetijdsperiode te komen: tussen de 45 en 55/60 jaar............
Moderatorbericht:
Let op je woorden.Rens schreef:m.a.w. de kluit beduvelen om de lieve vrede......Oosterling schreef: Matteus 10:16 is hier een wijze raadgeving. Schaap zijn onder de wolven, scherpzinnig als een slang, met de onschuld van een duif.
en ook dit:
voor de midlife-crises begin je precies in de juiste leetijdsperiode te komen: tussen de 45 en 55/60 jaar............

Volgens mij moet ik nog aan de pubertijd beginnen.

- MarthaMartha
zorg ervoor dat je altijd een beetje puber blijft.jvdg schreef:Let op je woorden.Rens schreef:m.a.w. de kluit beduvelen om de lieve vrede......Oosterling schreef: Matteus 10:16 is hier een wijze raadgeving. Schaap zijn onder de wolven, scherpzinnig als een slang, met de onschuld van een duif.
en ook dit:
voor de midlife-crises begin je precies in de juiste leetijdsperiode te komen: tussen de 45 en 55/60 jaar............Ik zit in die periode en ben nog niet aan het "crisissen".
Volgens mij moet ik nog aan de pubertijd beginnen.
gewoon volwassen zijn is zóóó saai....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ah vandaar die schommel in je tuin!MarthaMartha schreef: zorg ervoor dat je altijd een beetje puber blijft.
gewoon volwassen zijn is zóóó saai....

Welkom alledrie!
- Wilma van den Berg
Een ieder van harte welkom en een goede tijd toegewenst op RF!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
hallo, ook nieuw
hallo,
ik heb regelmatig op dit forum gekeken, en heb me ook aangemeld.
ik kijk eerst even de kat uit de boom voor ik veel zal reageren!
verder weet ik niet wat ik hier moet zeggen...
ik heb regelmatig op dit forum gekeken, en heb me ook aangemeld.
ik kijk eerst even de kat uit de boom voor ik veel zal reageren!
verder weet ik niet wat ik hier moet zeggen...
laat iedereen in z'n waarde! elk mens is anders
- JolandaOudshoorn