Waarschijnlijk zal ik niet op het forum zijn omdat er andere zaken gepland staan. Daarom: alvast van harte gefeliciteerd en Gods zegen toegewenst voor nu en de toekomst.Moni schreef:Toeschouwer schreef:Deze dag is voor mij net iets anders dan een gewone dag. Morgen 13 maart hoop ik mijn verjaardag te vieren.Kijk, daarin ben je niet de enige
hier in huis ook een verjaardag!
Vrijdag de dertiende
- Wilma van den Berg
Re: Vrijdag de dertiende
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik ben zelf niet jarig, maar zal het doorgeven aan de jarigeWilma van den Berg schreef:Waarschijnlijk zal ik niet op het forum zijn omdat er andere zaken gepland staan. Daarom: alvast van harte gefeliciteerd en Gods zegen toegewenst voor nu en de toekomst.Moni schreef:Toeschouwer schreef:Deze dag is voor mij net iets anders dan een gewone dag. Morgen 13 maart hoop ik mijn verjaardag te vieren.Kijk, daarin ben je niet de enige

Leest de jarige zelf niet meer mee?Moni schreef:Ik ben zelf niet jarig, maar zal het doorgeven aan de jarigeWilma van den Berg schreef:Waarschijnlijk zal ik niet op het forum zijn omdat er andere zaken gepland staan. Daarom: alvast van harte gefeliciteerd en Gods zegen toegewenst voor nu en de toekomst.Moni schreef:Toeschouwer schreef:Deze dag is voor mij net iets anders dan een gewone dag. Morgen 13 maart hoop ik mijn verjaardag te vieren.Kijk, daarin ben je niet de enige

het is vandaag zo ver
...het is vrijdag de 13e 

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
en het zal me verder een suikerbiet wezen..........maar er zijn er zat die met angst en beven deze dag hebben zien naderen én doormaken........ik hoorde laatst van iemand die zo'n dag gewoon in bed bleef uit angst voor allerhande mogelijke onheil..........hmprff schreef:het is vandaag zo ver...het is vrijdag de 13e

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
De postings over de vraag of Judas aan het eerste Avondmaal deelnam, zijn verplaatst naar dit topic.
Nee, bijna niet! Alleen als ik er iets over zeg dan gaat ze weleens kijkenTiberius schreef:Leest de jarige zelf niet meer mee?

Ik kijk weleens hoor, maar reageer niet meer zo vaak.

Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

- JolandaOudshoorn
Nou gefeliciteerd in ieder geval!!Lizzy schreef:Ik kijk weleens hoor, maar reageer niet meer zo vaak.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Nou gefeliciteerd in ieder geval!!Lizzy schreef:Ik kijk weleens hoor, maar reageer niet meer zo vaak.
Dank je

Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Lizzy, van harte gefeliciteerd en Gods Zegen toegewenst in je nieuwe levensjaar!!
Toeschouwer en Lizzy, allebei hartelijk gefeliciteerd en nog vele gezegende jaren in voor- en tegenspoed.
Ik ken een stelletje hier dat 'moest' trouwen en die hebben ook voor vrijdag de 13e gekozen(vorige maand). Ze konden zelfs nog in een restaurant(De Poppe) wat erg gewild is terecht!!!Hendrikus schreef:Toch zal het op het gemeentehuis waarschijnlijk de vrijdag zijn die het minst snel volgeboekt is voor trouwpartijen....Marco schreef:Ik denk niet dat dit veel discussie zal opleveren op dit forum; we zullen het er wel over eens zijn dat dit bijgelovige onzin is. Voor mij al helemaal. Sinds vrijdag 13 juni vorig jaar ben ik gelukkig getrouwd
Dat gaat daar bij jullie ook aan de lopende band 

Aha, de stamkroeg van GijsGijs83 schreef:Ik ken een stelletje hier dat 'moest' trouwen en die hebben ook voor vrijdag de 13e gekozen(vorige maand). Ze konden zelfs nog in een restaurant(De Poppe) wat erg gewild is terecht!!!Hendrikus schreef:Toch zal het op het gemeentehuis waarschijnlijk de vrijdag zijn die het minst snel volgeboekt is voor trouwpartijen....Marco schreef:Ik denk niet dat dit veel discussie zal opleveren op dit forum; we zullen het er wel over eens zijn dat dit bijgelovige onzin is. Voor mij al helemaal. Sinds vrijdag 13 juni vorig jaar ben ik gelukkig getrouwd

~~Soli Deo Gloria~~