je hoeft geen sorry te zeggen hoor, alleen maar jezelf waarderen!helma schreef:
![]()
sssssorrrrry........![]()

je hoeft geen sorry te zeggen hoor, alleen maar jezelf waarderen!helma schreef:
![]()
sssssorrrrry........![]()
JolandaOudshoorn schreef:Helemaal super gedaan!!!Marnix schreef:Albion, sterkte...
Op de knieen na een romantisch 4-gangen-diner, gecreëerd en geserveerd door 2 goede vriendinnen van haar (huisgenote en flatgenote). Ze was jarig dus ik had die twee wat voor mijn karretje gespannen. Ik had Joanne verteld dat ik wel zou koken... Dus toen ik bij haar aankwam, uit mijn werk, ff gezellig gedaan, kaarsjes op tafel enzo. En toen ze net wou zeggen dat ik wel eens mocht gaan koken kwamen de dames binnen met de eerste gang (Joanne was heel erg verrast en vond het erg leuk) en daarna vertrokken weer, . En toen was ze erg verrast... anyhow, de dames kwamen nog 3x een gang brengen, het was erg gezellig en romantisch enzovoorts. En na het toetje ging ik over op de kadootjes. Omdat we op mijn verjaardag verkering hebben gekregen leek het me wel leuk om op haar verjaardag te verloven. Dus dat heb ik netjes gevraagd en ze zei meteen ja. Na een half uurtje knuffelen hebben we onze ouders even op de hoogte gesteld en Joanne's kokende vriendinnen uitgenodigd voor een wijntje, bedankt en verteld dat wij ook een verrassing voor hen hadden, ze wisten uiteraard van niksRens schreef:van harte Joanne en Marnix....Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
en.......Marnix......heb je Joanne op je knieën ten huwelijk gevraagd, of op een andere romantische wijze??????
We hebben nog geen concrete datum bedacht in een avond, maar het zal d.v. voorjaar 2010 worden.
Van harte gefeliciteerd!!Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
hoebedoelu?????Marco schreef:Wel uitersten, op deze pagina..
Ichtus schreef:Van harte gefeliciteerd!!Marnix schreef:... Joanne en ik gisteravond verloofd zijn?
Dan besef je des te meer: alles moet gezegd zijn. Van de week nog eens extra bij stilgestaan: als na mijn Bijbelverhaal er geen meer zou komen, heb ik dan alles gezegd (hemel en hel, wet en genade)? Sterkte!Tiberius schreef:Sterkte. Ook bij het opvangen van de andere leerlingen. Dat is op die leeftijd heel moeilijk. Anderzijds staan ze dan wel open als je een getuigenis mag afleggen.albion schreef:ik net het bericht kreeg dat een van mijn leerlingen
verongelukt is op weg naar huis.
een motor vloog uit de bocht.
Zaterdag moeten we de vader van een andere leerlinge
begraven. Uit een andere klas weliswaar.
Het zijn allemaal roepstemmen tot ons. Heden ik en morgen gij.
Memento mori.
joh albion, ik hoorde t vanmiddag ja, en ik lees nu pas dat je t geopst hebt..Wilma van den Berg schreef:Tiberius schreef:Sterkte. Ook bij het opvangen van de andere leerlingen. Dat is op die leeftijd heel moeilijk. Anderzijds staan ze dan wel open als je een getuigenis mag afleggen.albion schreef:ik net het bericht kreeg dat een van mijn leerlingen
verongelukt is op weg naar huis.
een motor vloog uit de bocht.
Zaterdag moeten we de vader van een andere leerlinge
begraven. Uit een andere klas weliswaar.
Het zijn allemaal roepstemmen tot ons. Heden ik en morgen gij.
Memento mori.
JOH...Wilma van den Berg schreef:...het vandaag een geweldige dag was
...het onderwijs bijzonder mooi is, vreugdevol maar ook vol met dingen die je niet verwacht
...er vandaag een bulldog de school binnen kwam wandelen, de personeelskamer in kwam stuiven en ook kinderen op het schoolplein gebeten heeft (ook uit mijn klas) en er best wat kinderen echt overstuur waren
...we niet weten hoe dit kon gebeuren maar alles nu geregeld is
...er dus kinderen naar de dokter moesten voor een prik, de politie en dierenambulance direct gebeld zijn en het laatste er nog niet van uitgezocht zal zijn
....tsja, zo maak je van alles mee
Tsja, na even babbelen zakte het allemaal wel maar wat een schrik ineens.... Ook daarin zie je dat vertrouwen belangrijk is, dat leerlingen op je terug kunnen vallen en ook dan ineens soms de wonderlijkste dingen vertellen...henriët schreef:JOH...Wilma van den Berg schreef:...het vandaag een geweldige dag was
...het onderwijs bijzonder mooi is, vreugdevol maar ook vol met dingen die je niet verwacht
...er vandaag een bulldog de school binnen kwam wandelen, de personeelskamer in kwam stuiven en ook kinderen op het schoolplein gebeten heeft (ook uit mijn klas) en er best wat kinderen echt overstuur waren
...we niet weten hoe dit kon gebeuren maar alles nu geregeld is
...er dus kinderen naar de dokter moesten voor een prik, de politie en dierenambulance direct gebeld zijn en het laatste er nog niet van uitgezocht zal zijn
....tsja, zo maak je van alles mee
wat enerverend..
tja ik zeg altijd: het onderwijs is en blijft in beweging, nu ja dat blijkt wel weer
hopelijk zijn ze na t weekend allemaal wat gekalmeerd ( de kids dan)
succes !
"maar deze doet niks" zeggen ze dan............helma schreef:loslopende honden