foeih...helma schreef:sorry Gijs, ik jokte...

foeih...helma schreef:sorry Gijs, ik jokte...
errare humanum est, als ik me niet vergishelma schreef:sorry Gijs, ik jokte...
Lassie schreef:foeih...helma schreef:sorry Gijs, ik jokte...
ah wat heerlijkalbion schreef:We kunnen vandaag terecht bij de kaak chirurgie in R'dam.
Een pak van m'n hart dat er nu wat aan gedaan gaat worden.
heel veel sterkte met de zieken bij jou thuis, én voor "Jan" de sterkte en geduld die hij zo hard nodig heeft.albion schreef:We kunnen vandaag terecht bij de kaak chirurgie in R'dam.
Een pak van m'n hart dat er nu wat aan gedaan gaat worden.
áls de kids je daartoe de rust geven............MarthaMartha schreef: na werktijd haal ik twee meisjes op (5 en 13 jaar) voor een logeer- en opvangweekendje....
vanavond heerlijk niks..... (vroeg naar bed)
jawel hoor.... vanavond wel.... morgenochtend uitslapen zal lastiger worden, die van 5 staat soms om 7 uur al naast mijn bed te springen (en houdt geen seconde haar mond)Rens schreef:áls de kids je daartoe de rust geven............MarthaMartha schreef: na werktijd haal ik twee meisjes op (5 en 13 jaar) voor een logeer- en opvangweekendje....
een pleister op de mond doet wonderen.............MarthaMartha schreef:jawel hoor.... vanavond wel.... morgenochtend uitslapen zal lastiger worden, die van 5 staat soms om 7 uur al naast mijn bed te springen (en houdt geen seconde haar mond)Rens schreef:áls de kids je daartoe de rust geven............MarthaMartha schreef: na werktijd haal ik twee meisjes op (5 en 13 jaar) voor een logeer- en opvangweekendje....