dan is het waarschijnlijk toch iets "mechanisch" en dat is door training wel op te lossen
Fijn, Jolanda. Dat vind ik altijd een hele grote opluchting. Misschien helpt Mensendieck wel?JolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
dan is het waarschijnlijk toch iets "mechanisch" en dat is door training wel op te lossen
iets om dankbaar voor te zijn!!JolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
da's heel mooi (het eerste) Jolanda.....!!JolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
Wat fijn!!!JolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
van de ontzettend lieve en bemoedigende en stilmakende kaart van Wilma, dank je welWilma van den Berg schreef:Van alles wat ik vandaag heb kunnen doen en mogen ontvangen, op welke wijze dan ook![]()
henriët schreef:van de ontzettend lieve en bemoedigende en stilmakende kaart van Wilma, dank je welWilma van den Berg schreef:Van alles wat ik vandaag heb kunnen doen en mogen ontvangen, op welke wijze dan ook![]()
zusterelly schreef:Wat fijn!!!JolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
ah meidJolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
ik dacht al...waar zit jij voor op school...Andreanum schreef:Als ik een vrij uur krijg!!! zoals nu