In refo-kring?JolandaOudshoorn schreef:vanmorgen mocht ik "genieten" van een pikante bh
toenemende schaamteloosheid, ook in reformatorische kring...
Re: toenemende schaamteloosheid, ook in reformatorische kring...
- JolandaOudshoorn
nee, dat niet. (gelukkig)Gijs83 schreef:In refo-kring?JolandaOudshoorn schreef:vanmorgen mocht ik "genieten" van een pikante bh
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Laat me 's raden: De Wehkamp gids.JolandaOudshoorn schreef:nee, dat niet. (gelukkig)Gijs83 schreef:In refo-kring?JolandaOudshoorn schreef:vanmorgen mocht ik "genieten" van een pikante bh
Hoewel verkeerd is het in ieder geval geen schaamteloosheid waar anderen zich aan ergeren.
Wat dit niet weet, wat niet deert.
Maar men moet zich wel verantwoorden voor God.
- JolandaOudshoorn
nee, daar erger ik me niet echt aan. Het was in real life.... maar goed, genoeg hierover gezegdjvdg schreef:Laat me 's raden: De Wehkamp gids.JolandaOudshoorn schreef:nee, dat niet. (gelukkig)Gijs83 schreef:In refo-kring?JolandaOudshoorn schreef:vanmorgen mocht ik "genieten" van een pikante bh
Hoewel verkeerd is het in ieder geval geen schaamteloosheid waar anderen zich aan ergeren.
Wat dit niet weet, wat niet deert.
Maar men moet zich wel verantwoorden voor God.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Toch is er hoop, beste mensen...

De 'revival' van de refo-knot...nu.nl schreef:AMSTERDAM – Gelet op de Milanese catwalk lijkt er een nieuwe haartrend in opmars. De kapsels mogen weer opgestoken; liefst zo klassiek mogelijk. (...) Chignons, knotten en rollen. De trend-to-be komt in verschillende variaties, bij verschillende ontwerpers voorbij gewandeld op de catwalk van de Noord-Italiaanse stad. Wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze de herfst/winterlook een elegante en chique uitstraling geven.

Moeten we van 'weeromstuit' dan kiezen voor een ander kapsel.Mister schreef:Toch is er hoop, beste mensen...
De 'revival' van de refo-knot...nu.nl schreef:AMSTERDAM – Gelet op de Milanese catwalk lijkt er een nieuwe haartrend in opmars. De kapsels mogen weer opgestoken; liefst zo klassiek mogelijk. (...) Chignons, knotten en rollen. De trend-to-be komt in verschillende variaties, bij verschillende ontwerpers voorbij gewandeld op de catwalk van de Noord-Italiaanse stad. Wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze de herfst/winterlook een elegante en chique uitstraling geven.
Waarover ik me nog steeds verbaas is dat in onze kringen meer aandacht is voor de haardracht van de vrouwen als die van mannen.
Wij mannen zijn toch niet superieur?
Enfin, laat maar, dit is al meer dan uit en ten treure op het RF besproken?
Kijk, daar erger ik me nu aan: al dat onverpakte vlees, of (nog erger) half verpakt...: waar het zicht ophoudt, begint het vermoeden.Gijs83 schreef:In refo-kring?JolandaOudshoorn schreef:vanmorgen mocht ik "genieten" van een pikante bh
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mister schreef:Toch is er hoop, beste mensen...
De 'revival' van de refo-knot...nu.nl schreef:een elegante en chique uitstraling .

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ben jij soms slager van professie??Luther schreef:Kijk, daar erger ik me nu aan: al dat onverpakte vlees, of (nog erger) half verpakt...Gijs83 schreef:In refo-kring?JolandaOudshoorn schreef:vanmorgen mocht ik "genieten" van een pikante bh
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
mee eens jvdg... wanneer laten al die refo-mannen nu eindelijk hun baard eens staan ....jvdg schreef:Moeten we van 'weeromstuit' dan kiezen voor een ander kapsel.Mister schreef:Toch is er hoop, beste mensen...
Waarover ik me nog steeds verbaas is dat in onze kringen meer aandacht is voor de haardracht van de vrouwen als die van mannen.
Wij mannen zijn toch niet superieur?
Enfin, laat maar, dit is al meer dan uit en ten treure op het RF besproken?
tenslotte was dat wat God bedacht als verschil tussen mannen en vrouwen....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
plus de rest van de in het oog springende verschillen..........MarthaMartha schreef: baard ....
Moderatorbericht:
- MarthaMartha
ja maar het ging over haardracht...Rens schreef:plus de rest van de in het oog springende verschillen..........MarthaMartha schreef: baard ....

MarthaMartha schreef:ja maar het ging over haardracht...Rens schreef:plus de rest van de in het oog springende verschillen..........MarthaMartha schreef: baard ....

oh griebel.. neee.. jean met baard... bespaar me..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Maar owee als ik hier in een opper- en onderkleed ga lopen en me niet meer scheer...
- MarthaMartha
wat voor vrouwen geen excuus is, zou dat voor de mannen ook niet moeten zijn...Mister schreef:Maar owee als ik hier in een opper- en onderkleed ga lopen en me niet meer scheer...