Mijn ervaring is dat die mensen het juist fijn vinden als je in hun kerk komt, ook al versta je ze niet. Je kunt dat merken aan de behulpzaamheid en de moeite die ze doen. Zo zijn wij dit jaar bij de hugenoten op bezoek geweest en de voorganger daar gaf zijn preek mee zodat we die thuis konden vertalen en nalezen, nu nog een leraar/lerares Frans die hem vertalen wil.Oorspronkelijk gepost door Lassie
(i.v.m. een vakantie waar geen zondag's niet naar een kerk konden gaan i.v.m. andere sprekende taal).
Internetpreken: waar te vinden?
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Wat dacht je van www.statenvertaling.net?Oorspronkelijk gepost door the muse
Wow,
Door middel van een van de links op deze pagina, heb ik de hele Statenvertaling op het internet gevonden!!
Kijk, dat vind ik nu echt geweldig, geen geblader en gezoek meer, alle teksten met uitleg en references overzichtelijk bij elkaar.
http://www.coas.nl/bijbel/
the muse
tja maar zo'n iemand ben ik niet. Ik ben een persoontje dat zich liever wat terug trekt dan naar een kerk gaan waar ik de taal niet van beheers. (dan alleen Nederlands). Dus ver kom ik niet.Oorspronkelijk gepost door EgbertMijn ervaring is dat die mensen het juist fijn vinden als je in hun kerk komt, ook al versta je ze niet. Je kunt dat merken aan de behulpzaamheid en de moeite die ze doen. Zo zijn wij dit jaar bij de hugenoten op bezoek geweest en de voorganger daar gaf zijn preek mee zodat we die thuis konden vertalen en nalezen, nu nog een leraar/lerares Frans die hem vertalen wil.Oorspronkelijk gepost door Lassie
(i.v.m. een vakantie waar geen zondag's niet naar een kerk konden gaan i.v.m. andere sprekende taal).

Maar ik vindt het niet erg om 2 of 1 keer een preek te beluisteren. (kun je zelf nog eens in plannen) ;-)