Van harte beterschap!!MarthaMartha schreef:ja... ziek... ben al blij dat dit er weer inblijft....albion schreef:Is dit jou warme hap?????MarthaMartha schreef:thee met biscuitjes
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
- Wilma van den Berg
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Nee hoor. Ik moest vanavond werken en had dit meegenomen.albion schreef:fluitje schreef:Gebakken eieren op brood voor vanavond.fluitje schreef: 2 verse eitjes uit het hok.
Eet heel het gezin ervan????
Het gezin moest zichzelf redden en volgens mij is ze dat wel gelukt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
ZUURKOOL.
met een extra gezin erbij, t was super!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
zonder extra gezin erbij smaakte 't bij ons ook opperbesthenriët schreef:ZUURKOOL.

~~Soli Deo Gloria~~
Van harte beterschap.MarthaMartha schreef:ja... ziek... ben al blij dat dit er weer inblijft....albion schreef:Is dit jou warme hap?????MarthaMartha schreef:thee met biscuitjes
Vanochtend wilde ik naar school gaan.... maar, ja ook ziek.... ik voelde het gisteren al en lag hééél vroeg op bed, maar dat heeft niet geholpen....

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- madelief1983
beterschap voor de zieken!
vanavond eten wij macaroni!
vanavond eten wij macaroni!
- MarthaMartha
balen! jij ook beterschap!albion schreef:Van harte beterschap.MarthaMartha schreef:ja... ziek... ben al blij dat dit er weer inblijft....albion schreef:Is dit jou warme hap?????MarthaMartha schreef:thee met biscuitjes
Vanochtend wilde ik naar school gaan.... maar, ja ook ziek.... ik voelde het gisteren al en lag hééél vroeg op bed, maar dat heeft niet geholpen....![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- zusterelly
Bloemkool met aardappels of rijst (dat weet ik nog niet precies). Sausje. En ik heb op de markt piri-piri boutjes gehaald. Die vindt mijn vader zo lekker 

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
daar heb ik nu zo'n enorme zin in........ (maar dat is natuurlijk belachelijk als je ziek bent)JolandaOudshoorn schreef:friet!
ik hoef bijna nooit aan frikadellen en slagroomtaarten en loempia's enzo te denken, alleen als ik enorm misselijk ben.MarthaMartha schreef:daar heb ik nu zo'n enorme zin in........ (maar dat is natuurlijk belachelijk als je ziek bent)JolandaOudshoorn schreef:friet!

- MarthaMartha
huhZita schreef:ik hoef bijna nooit aan frikadellen en slagroomtaarten en loempia's enzo te denken, alleen als ik enorm misselijk ben.MarthaMartha schreef:daar heb ik nu zo'n enorme zin in........ (maar dat is natuurlijk belachelijk als je ziek bent)JolandaOudshoorn schreef:friet!

dus ik ben niet alleen zo maf?
dat scheelt al de helft....
- Wilma van den Berg
Naar verwachting zal dat het zaterdagavond wel bij ons worden. Nu de restjes van gisteren en heerlijke groentensoep.JolandaOudshoorn schreef:friet!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
zal ik iemand sturen??MarthaMartha schreef:daar heb ik nu zo'n enorme zin in........ (maar dat is natuurlijk belachelijk als je ziek bent)JolandaOudshoorn schreef:friet!
- madelief1983