Ik kan me voortellen dat mensen niet naar voren durven te gaan in een vergadering. Heb het zelf bij ons meegemaakt, zal geen namen noemen, maar die jongen werd bij zijn enkels afgeknakt. Echt, die werd gewoon met verbaal geweld teruggestuurd.Oorspronkelijk gepost door PimTuurlijk, je zal naar een kerkenraadsvergadering moeten gaan. Maar nogmaals: ze eten je daar niet op. Ze zullen alleen wel een sterk verhaal van je verwachten en geen vaag gedoe.Oorspronkelijk gepost door Erik de NoormanIk heb het hier over de hele kerkenraad, en zoals je in mijn 1e bericht hebt kunnen lezen, niet over een of twee personen uit de kerkenraad die ik voldoende ken.Oorspronkelijk gepost door David J
Het is overigens wel triest als 'mensen het niet zien zitten om alleen naar de kerkenraad te stappen'. Is er dan niet een ouderling bij die je wel voldoende kent en vertrouwt om zo'n bezwaar te durven maken?
Op zich wel terecht.....
Als ik voor mezelf spreek heb ik best wel eens vraagtekens bij de tweetallen, maar ik heb er niet dusdanig wezenlijke problemen mee, dat ik er mee naar de kerkenraadsvergadering zou stappen.
Dan creeer je ook een soort barriere denk ik.