Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
Oorspronkelijk gepost door Pim
Laat even horen als je nog steeds problemen hebt, waarschijnlijk ben je dan niet de enige!!
Nou, Pim, ik schrok een beetje toen ik je uitleg zag: wat een technisch gebeuren, en dat voor iemand met twee linkerhanden...
Maar goed, de daad bij het woord gevoegd: het werkt inderdaad!
Kijk, weer wat geleerd.
De dienst past alleen niet helemaal op één cd (ik was bezig met Matth. 7:13-14, prachtige preek trouwens!), maar daar selecteert Media Player gewoon twee tracks die er niet op passen.
Het op cd branden duurt ook erg lang (ben nog bezig...)
Hendrikus,
Als het goed is kan je (voordat je de knop van kopieren aanklikt) bij tracks het 'vinkje' weghalen. Als je dan zorgt dat dat bij tracks gebeurt die je toch niet wilt luisteren, dan zou je zonder moeite een preek met zingen en/of gebed op 1 cd moeten kunnen plaatsen. Dat het branden zo lang duurt, daar heb ik even geen idee van hoe dat komt.
Kortom, ik vind het niet erg gebruiksvriendelijk. Of de nadelen van het verdelen in tracks opwegen tegen de voordelen, betwijfel ik.
Het loopt idd nog niet helemaal vlekkeloos, we blijven aan optimalisatie werken!!
Maar: geweldig, dit initiatief!
P.S. Mensen, we lezen hier veel positieve reacties. Echt heel fijn; hartelijk dank. Maar willen jullie ook de zaak (de vraag om de zegen op deze manier van verspreiding van het Evangelie) gedenken in het gebed? En proberen jullie ook je energie aan te wenden voor de uitbreiding van Gods Koninkrijk? Als je een zo'n preek als van ds Huisman op cd brand, laat 'm dan niet 'werkeloos' in je kast liggen, het zijn zulke mooie afsnijdende, maar gunnende preken! Leen ze uit aan je kennissen/familie, etc. Het is een dag van Goede Boodschap!!