Vakantietips

helma

Re: Vakantietips

Bericht door helma »

@ Demo, als je hem wil zien stuur ik hem wel via pb hoor....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:@ Demo, als je hem wil zien stuur ik hem wel via pb hoor....
neen !!! :hum
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:
helma schreef:@ Demo, als je hem wil zien stuur ik hem wel via pb hoor....
neen !!! :hum
ben ook echt wel benieuwd nu
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
helma

Bericht door helma »

deze mag wel :hum

Afbeelding
Marnix

Bericht door Marnix »

albion schreef:
Marnix schreef:
Ariene schreef:
Lassie schreef:Iemand nog tips? voor 2 personen? (inc. zwangere persoon)
Hoog of laagzwanger?

dat is wel belangrijk voordat je een vliegtuig in gestuurd wordt en onderweg een bevalling mee moet maken.

En verder zou ik iedereen de camping aan willen raden.
Goedkoop en gezellig!

En iik zeg altijd, superlux!
Mijn douche en w.c worden iedere dag gesopt. :langue
Hehe. Ligt er aan hoe je op de camping zit. Vorig jaar met 2 vrienden & vriendin in een chalet gezeten, dat vond ik wel ideaal. Normale kookgelegenheid, slaapplaatsen, wastafel en douche. Een overdekte veranda om te eten en als het regent droog te kunnen zitten. Is me een stuk beter bevallen dan een tentje :)
ach ja, jou jaren gaan ook meetellen :langue
haha, zeker. Nee, ik ben niet met campings opgegroeid. Maar in een tentje ben je, vind ik, zo beperkt met slecht weer. Alles wordt nat en vies, droogt slecht. Geef mij dan maar een veranda waar je droog kan zitten, of een tafel met stoelen waar je lekker omheen kan zitten :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Mister schreef:Pak de boot en vaar gelijk naar een grote stad in Zweden of Noorwegen! Hurtigruten is ook een aanrader!

Hieronder handige/leuke links. Wel wat gericht op Noorwegen, maar ja, dat trekt ons nu eenmaal.

http://www.stenaline.nl/ferry/overtocht/
http://www.danyell.nl/startpagina-n/noorwegen.html
http://www.noorwegen.org/index.php/forum
http://www.noorwegen.tv/
Zal inderdaad heel mooi zijn. Hurtigruten is trouwens wel voor mensen een hoop geld. Ik kan het weten, want in de tijd dat ik bij Oad reizen werkte was het 1 van mijn taken om de facturen die Oad aan Norske Turist Service(die de reizen naar Hurtigruten verzorgt) moest betalen in te boeken. Ook de Stenaline hoorde tot mijn taken. Als ik me nog herinner hoe vaak ik met ze gemaild heb, want het wat altijd een heel 'gereken', wat er nou precies betaald moest worden! Al die hutten met die verschillende prijzen... Ik zie het nog steeds voor me... Trouwens Hoek v.Holland-Harwich was maar een fractie van wat er van Denemarken naar Noorwegen of Zweden ging. Was op zich wel mooie tijd, maar voor mij een beetje te hectisch.
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

heeft iemand nog een goede tip voor een camping of huisje in Noord Italie ?
albion

Bericht door albion »

Marnix schreef:
albion schreef:
ach ja, jou jaren gaan ook meetellen :langue
haha, zeker. Nee, ik ben niet met campings opgegroeid. Maar in een tentje ben je, vind ik, zo beperkt met slecht weer. Alles wordt nat en vies, droogt slecht. Geef mij dan maar een veranda waar je droog kan zitten, of een tafel met stoelen waar je lekker omheen kan zitten :)
aha, jij houdt dus van luxe.... :huhu
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
gertje

Bericht door gertje »

ik ook hoor, je moet er mens voor zijn om te k(r)amperen :hum
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Katzingerhaus

Serfaus - Oostenrijk (Tirol)

Geweldige omgeving.

Bij de huurprijs zit een kabelbaan-kaart in. Onbeperkt gebruik maken van alle kabelbanen in serfaus-fiss-ladis en het treintje.... je kunt er eindeloos wandelen, van kabelbaan naar kabelbaan ook. Twee weken erheen en je auto niet meer aanraken.... kan makkelijk daar (en dan wil je nog niet weg)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:Katzingerhaus

Serfaus - Oostenrijk (Tirol)

Geweldige omgeving.

Bij de huurprijs zit een kabelbaan-kaart in. Onbeperkt gebruik maken van alle kabelbanen in serfaus-fiss-ladis en het treintje.... je kunt er eindeloos wandelen, van kabelbaan naar kabelbaan ook. Twee weken erheen en je auto niet meer aanraken.... kan makkelijk daar (en dan wil je nog niet weg)
mmmmm klinkt goed
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Marnix

Bericht door Marnix »

Albion, wel een beetje ja. Vakantie is om uit te rusten en dan vind ik een lekker bed, normaal koken en droog kunnen zitten wel handig :)
Gabrielle schreef:heeft iemand nog een goede tip voor een camping of huisje in Noord Italie ?
Yep. Twee stuks:

1. Camping Eden, San Felice del Benaco, bij Salo aan het Gardameer. Het ligt aan de wat rustiger oostkant van het Gardameer en is een schitterende terrassencamping met uitzicht over het Gardameer. Eigen ligweide aan het meer met steiger om zonder waterschoenen het water in te kunnen duiken.

http://www.easycamp.nl/index.cfm?fuseac ... ercode=167

2. Camping Due Laghi, Levico, bij Trento. Mooie camping bij het Levico-meer. Mooie omgeving (bergen, meren, schitterende dorpjes)

http://www.camping2laghi.nl/contents/startpagina.php
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
helma

Bericht door helma »

we hebben een chalet 'gevonden' in Wallis, (dankzij tip refo :super )
15 dagen,12 persoons; zo'n 800 euro...
maar we aarzelen nog, 935 km is niet echt handig met 12 personen (waarvan sommigen met adhd...) in één vervoermiddel...
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

helma schreef:we hebben een chalet 'gevonden' in Wallis, (dankzij tip refo :super )
15 dagen,12 persoons; zo'n 800 euro...
maar we aarzelen nog, 935 km is niet echt handig met 12 personen (waarvan sommigen met adhd...) in één vervoermiddel...
Je kan er een aantal met de trein laten gaan. er is een goede verbinding en een treinreis is vaak rustiger!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Marco

Bericht door Marco »

Ik weet nog wel een goedkoop chaletje. Het is te koop.

Afbeelding
:) :) :) :) :)
Plaats reactie