OGG laten student toe
OGG laten student toe
De HEERE heeft grote dingen bij ons gedaan; dies zijn wij verblijd.
Naar ik hoorde heeft de OGG één student toegelaten.
Geve de Heere ware dankbaarheid voor deze onverdiende zegen en beware Hij ons voor het posten van ongepaste reacties.
Geve de Heere ware dankbaarheid voor deze onverdiende zegen en beware Hij ons voor het posten van ongepaste reacties.
Re: OGG laten student toe
fijn dat je blij bent, en fijn dat de ogg er iig weer 1 bij mag krijgen..Jan schreef:De HEERE heeft grote dingen bij ons gedaan; dies zijn wij verblijd.
ik pleit meteen voor een slot, wellicht dat je manier van zeggen op een andere manier had gekund.. dat behoed ook al voor reacties..

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:
Is het goed te onthouden dat het Zijn kerk is, dat Hij de Koning van de Kerk is, dat Zijn arm niet verkort is. Hij zal Zijn kerk bewaren, en haar ook herders geven, die Zijn schapen zullen leiden in grazige weiden.Jan schreef:De HEERE heeft grote dingen bij ons gedaan; dies zijn wij verblijd.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Laat het alzo zijn.Jan schreef:Geve de Heere ware dankbaarheid voor deze onverdiende zegen en beware Hij ons voor het posten van ongepaste reacties.
Laat de dankbaarheid overheersend zijn.
en naast die dank, die natuurlijk op zn plaats is..jvdg schreef:Laat het alzo zijn.Jan schreef:Geve de Heere ware dankbaarheid voor deze onverdiende zegen en beware Hij ons voor het posten van ongepaste reacties.
HEEEL veel gebed..
want 1 ds..
erbij
zoooveel gemeenten..
toch?
!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Is er ook bekend wie er is toegelaten??
-
Bij ons in de Saambinder stond toen er één werd toegelaten:henriët schreef:en naast die dank, die natuurlijk op zn plaats is..jvdg schreef:Laat het alzo zijn.Jan schreef:Geve de Heere ware dankbaarheid voor deze onverdiende zegen en beware Hij ons voor het posten van ongepaste reacties.
HEEEL veel gebed..
want 1 ds..
erbij
zoooveel gemeenten..
toch?
!
- Minder dan we nodig hebben
- Minder dan we hoopten
- Meer dan we verdienen
mh.. zeiden ze dat..GGBeroopingswerk schreef:Bij ons in de Saambinder stond toen er één werd toegelaten:henriët schreef:en naast die dank, die natuurlijk op zn plaats is..jvdg schreef:Laat het alzo zijn.Jan schreef:Geve de Heere ware dankbaarheid voor deze onverdiende zegen en beware Hij ons voor het posten van ongepaste reacties.
HEEEL veel gebed..
want 1 ds..
erbij
zoooveel gemeenten..
toch?
!
- Minder dan we hoopten
- Meer dan we verdienen
tja..
- Johann Gottfried Walther
Dat laatste, meer als verdient om de zonde, dat zal ik helemaal laten staan!GGBeroopingswerk schreef:Bij ons in de Saambinder stond toen er één werd toegelaten:henriët schreef:en naast die dank, die natuurlijk op zn plaats is..jvdg schreef:Laat het alzo zijn.Jan schreef:Geve de Heere ware dankbaarheid voor deze onverdiende zegen en beware Hij ons voor het posten van ongepaste reacties.
HEEEL veel gebed..
want 1 ds..
erbij
zoooveel gemeenten..
toch?
!
- Minder dan we hoopten
- Meer dan we verdienen
Maar zou het niet tot meerdere eer van God zijn als er meer predikanten zouden mogen zijn?
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- Bert Mulder
- Contacteer:
Hij weet heus wel hoeveel predikanten er in elk land, en elk kerkverband nodig zijn, om de oogst binnen te halen....Johann Gottfried Walther schreef:
Dat laatste, meer als verdient om de zonde, dat zal ik helemaal laten staan!
Maar zou het niet tot meerdere eer van God zijn als er meer predikanten zouden mogen zijn?
Wat niet wegneemt, dat we de Heer van de oogst bidden mogen om arbeiders....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Alleen feitelijke info over dit onderwerp, aub.
feit is gemeld..Tiberius schreef:Alleen feitelijke info over dit onderwerp, aub.
dus einde onderwerp..

De vraag naar dit feit staat nog open.AS schreef:Is er ook bekend wie er is toegelaten??
okee, daar heb je gelijk in..Tiberius schreef:De vraag naar dit feit staat nog open.AS schreef:Is er ook bekend wie er is toegelaten??