Vakantietips
Re: Vakantietips
Hm Noorwegen / Zweden lijkt me nog mooier. Ik wil ook wel een keer naar Spitsbergen, in April ofzo. Schijnt heel mooi te zijn, als ik mijn vriendin mag geloven. 3000 mensen op een stuk grond (ijs/sneeuw) dat net zo groot is als heel Nederland, ver van fabrieken, auto's etc 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
ach ja, jou jaren gaan ook meetellenMarnix schreef:Hehe. Ligt er aan hoe je op de camping zit. Vorig jaar met 2 vrienden & vriendin in een chalet gezeten, dat vond ik wel ideaal. Normale kookgelegenheid, slaapplaatsen, wastafel en douche. Een overdekte veranda om te eten en als het regent droog te kunnen zitten. Is me een stuk beter bevallen dan een tentjeAriene schreef:Hoog of laagzwanger?Lassie schreef:Iemand nog tips? voor 2 personen? (inc. zwangere persoon)
dat is wel belangrijk voordat je een vliegtuig in gestuurd wordt en onderweg een bevalling mee moet maken.
En verder zou ik iedereen de camping aan willen raden.
Goedkoop en gezellig!
En iik zeg altijd, superlux!
Mijn douche en w.c worden iedere dag gesopt.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Marnix schreef:(...) Schijnt heel mooi te zijn, (...)

Als mijn man dit was geweest, had ik daar ter plekke een zenuwinzinking gehad.Mister schreef:Marnix schreef:(...) Schijnt heel mooi te zijn, (...)
(Nadat ik gegild, gesmeekt en gebeden had...)
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- Oude-Waarheid
Tja woon zelf 9 hoog maar moet er ook niet aan denken brrrrrrrrrrrr.Ariene schreef:Als mijn man dit was geweest, had ik daar ter plekke een zenuwinzinking gehad.Mister schreef:Marnix schreef:(...) Schijnt heel mooi te zijn, (...)
Al vind ik de foto (natuur) prachtig!!!
- MarthaMartha
Uh..... als het mijn man geweest zou zijn zou ik hem gesmeekt hebben eraf te komen....Ariene schreef:Als mijn man dit was geweest, had ik daar ter plekke een zenuwinzinking gehad.Mister schreef:Marnix schreef:(...) Schijnt heel mooi te zijn, (...)
maar als ik er zelf zou zijn, zou ik graag ook even daar willen zitten

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Moet het me niet indenken...Mister schreef:Marnix schreef:(...) Schijnt heel mooi te zijn, (...)
Voel me al niet goed naar het plaatje kijkend...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
MarthaMartha schreef:Uh..... als het mijn man geweest zou zijn zou ik hem gesmeekt hebben eraf te komen....Ariene schreef:Als mijn man dit was geweest, had ik daar ter plekke een zenuwinzinking gehad.Mister schreef:Marnix schreef:(...) Schijnt heel mooi te zijn, (...)
maar als ik er zelf zou zijn, zou ik graag ook even daar willen zitten
ehmm.....zal ik 'm nog even inlichten hoe super-gevaarlijk jij soms doet!!!
ik hoop dat-ie een sterk hart heeft

Dat valt toch wel mee?helma schreef:ehmm.....zal ik 'm nog even inlichten hoe super-gevaarlijk jij soms doet!!!
Ik heb begrepen, dat ze zelfs in Omniversum de veiligheidsgordel nog om doet.
- MarthaMartha
Tiberius schreef:Dat valt toch wel mee?helma schreef:ehmm.....zal ik 'm nog even inlichten hoe super-gevaarlijk jij soms doet!!!
Ik heb begrepen, dat ze zelfs in Omniversum de veiligheidsgordel nog om doet.

da's om te voorkomen dat ik -als het spannend wordt- onder mijn stoel ga zitten....

dit spreekt toch voor zich

MarthaMartha schreef:Tiberius schreef:Dat valt toch wel mee?helma schreef:ehmm.....zal ik 'm nog even inlichten hoe super-gevaarlijk jij soms doet!!!
Ik heb begrepen, dat ze zelfs in Omniversum de veiligheidsgordel nog om doet.![]()
![]()
![]()
![]()
da's om te voorkomen dat ik -als het spannend wordt- onder mijn stoel ga zitten....

Als ik over de durpel ga, zet ik mijn valhelm al op.
Ik neem de Brusselse voorschriften zeer ter harte hoor.

en weet je hoe ze dan kijkt als je smeekt of ze niet zo gevaarlijk wil doen.....
sorry, kwam niet door de censuur.....
Laatst gewijzigd door helma op 26 jan 2009, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zie geen veiligheidsgordels.......helma schreef:en weet je hoe ze dan kijkt als je smeekt of ze niet zo gevaarlijk wil doen.....
- MarthaMartha
helma schreef:en weet je hoe ze dan kijkt als je smeekt of ze niet zo gevaarlijk wil doen.....