't IS een lastige, maar je moet het iig NIET in Nederland zoeken, meer naar het noordoosten toe.
Plaatsnaam waar dit beeld en gebouw staan is ook prima, en als je de naam van het gebouw weet ga je door voor de hoofdprijs: forumroem.
valt toch tegen vind ikHerman schreef:Even googelen Rens, dan weet je het.
ik weet wat en waar het is, nu jullie nog.Herman schreef:Even googelen Rens, dan weet je het.
als ik tijd heb zoek ik verderRens schreef:ik weet wat en waar het is, nu jullie nog.Herman schreef:Even googelen Rens, dan weet je het.
Omdat het daar regent?Herman schreef:Je moet noordelijker.
Dat vermoedde ik al. Voor zover ik weet staat het niet in Göteborg, Oslo, Bergen, Malmö of Kopenhagen.Herman schreef:Je moet noordelijker.
Dus niet wie van de drieHerman schreef:Het is er één van de eerste vijf.
hahhaaa..Rens schreef:sorryyyyyyyyyyyyyy, zal de volgende keer een tig-keer misraden...........memento schreef:In één keer goed. Vlinder is heel teleurgesteld dat haar mooi gevonden plaatje zo makkelijk te raden wasRens schreef:madurodammemento schreef:
Waar staat dit gebouw?
Dan weet je het niet ver genoeg: het bevindt zich op: N 55° 40' 33" E 12° 34' 58"Mister schreef:Dat vermoedde ik al. Voor zover ik weet staat het niet in Göteborg, Oslo, Bergen, Malmö of Kopenhagen.Herman schreef:Je moet noordelijker.