Obama wordt president.
Re: Obama wordt president.
Yes, he can!
Flauw grapje eigenlijk.
Wat ik meer vrees is dat Obama langs de meetlat van de tweerijkenleer (van Augustinus - Luther) de slechtste president in de geschiedenis van Amerika wordt.
Wat ik meer vrees is dat Obama langs de meetlat van de tweerijkenleer (van Augustinus - Luther) de slechtste president in de geschiedenis van Amerika wordt.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Meen dat je oubollig bedoeld....Marnix schreef: Stijl is ook maar betrekkelijk. Dit zegt allemaal vooral veel over jou smaakIk vind wat ik zo zie van Obama mooier en stijlvoller dan wat Reagan aanheeft. Beetje oudbollig. Nou was dat alweer even terug dus ik verwijt hem niks, maar ik vind Obama er stijlvoller bijlopen. En ik denk dat een hoop mensen dat wel met me eens zijn. Ik krijg een beetje het idee dat je jou smaak gebruikt als maatstaf
Zoals je ziet bevalt het een hoop mensen wel, dus dan heeft de kledingsadviseur zijn werk dus goed gedaan. Als hij naar jou had geluisterd had ik het weer niet mooi gevonden en zo hou je dat altijd.
Obama kleedt zich in ieder geval niet ouderwets of traditioneel of volgens de regeltjes maar durft te vernieuwen. Ik denk dat hem dus van zijn voorganger (bijvoorbeeld) onderscheidt.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
we zullen zien. Ik heb geen idee...Herman schreef:Flauw grapje eigenlijk.
hoe we er ook over praten....
Daar veranderd obama niks door

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik denk zomaar dat Judith het gelijk aan haar kant heeft.judith schreef:we zullen zien. Ik heb geen idee...Herman schreef:Flauw grapje eigenlijk.
jvdg schreef:Ik denk zomaar dat Judith het gelijk aan haar kant heeft.judith schreef:we zullen zien. Ik heb geen idee...Herman schreef:Flauw grapje eigenlijk.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Correct. Deze week nog geen competitie, die begint volgende week. Vrijdag vooral sociaal gedaan. Maar tussendoor heb ik inderdaad deze posting even geplaatst.albion schreef:Deze posting is zeker een van je weinige in de afgelopen 6 jaarMarnix schreef:
Stijl is ook maar betrekkelijk. Dit zegt allemaal vooral veel over jou smaakIk vind wat ik zo zie van Obama mooier en stijlvoller dan wat Reagan aanheeft. Beetje oudbollig. Nou was dat alweer even terug dus ik verwijt hem niks, maar ik vind Obama er stijlvoller bijlopen. En ik denk dat een hoop mensen dat wel met me eens zijn. Ik krijg een beetje het idee dat je jou smaak gebruikt als maatstaf
Zoals je ziet bevalt het een hoop mensen wel, dus dan heeft de kledingsadviseur zijn werk dus goed gedaan. Als hij naar jou had geluisterd had ik het weer niet mooi gevonden en zo hou je dat altijd.
Obama kleedt zich in ieder geval niet ouderwets of traditioneel of volgens de regeltjes maar durft te vernieuwen. Ik denk dat hem dus van zijn voorganger (bijvoorbeeld) onderscheidt.![]()
Marnix schreef: Maar ik denk dat je over de afgelopen 6 jaar weinig postings op vrijdagavond van mij zal aantreffen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik kwam op internet een stuk tegen dat er op zou wijzen dat Obama een vrijmetselaar is.
http://endtimes.punt.nl/?id=500516&r=1&tbl_archief=&
Matteus 24: 4a-5
Ziet toe, dat niemand u verleide! Want velen zullen komen onder mijn naam en zeggen: Ik ben de Christus, en zij zullen velen verleiden
Ziet toe, dat niemand u verleide! Want velen zullen komen onder mijn naam en zeggen: Ik ben de Christus, en zij zullen velen verleiden
- J.C. Philpot
G.W. Bush was ook lid van Skull and Bones.mercy schreef:Ik kwam op internet een stuk tegen dat er op zou wijzen dat Obama een vrijmetselaar is.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
--
Laatst gewijzigd door Kislev op 20 okt 2009, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies, en dan houden we alles geheim. Laat de conspiracy theoriën dat alle dominees lid zijn geweest van "de zwarte bende" maar komen!Kislev schreef:Beetje jongens eigen he. Pietje Bell had de bende van de zwarte hand. Als je ouder bent wil je ook wel wat.
Kunnen we niet een besloten club oprichten voor refo-mannen?
Als je de abortuswet zo versoepeld, ben je dan niet voor abortus =tegen God .Embryo's gebruiken voor wetenschappelijk onderzoek is ineens ook normaal?
Ik begrijp niet hoe een christen dit kan verantwoorden? Eigenlijk snap ik daarom (en meerdere punten) niet dat mensen zo positief over hem kunnen spreken, ook op dit forum. Deze punten zijn dan bijzaken?
Ik ben gewoon verbaasd hoe er over (meerdere) dingen heen gekeken word als het obama aangaat.
Blindheid misschien?
Ik begrijp niet hoe een christen dit kan verantwoorden? Eigenlijk snap ik daarom (en meerdere punten) niet dat mensen zo positief over hem kunnen spreken, ook op dit forum. Deze punten zijn dan bijzaken?
Ik ben gewoon verbaasd hoe er over (meerdere) dingen heen gekeken word als het obama aangaat.
Blindheid misschien?
Kislev schreef:Beetje jongens eigen he. Pietje Bell had de bende van de zwarte hand. Als je ouder bent wil je ook wel wat.
Kunnen we niet een besloten club oprichten voor refo-mannen?

spotsok

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat denk ik niet. Deze man moet gewoon beoordeeld worden op zijn bestuurlijke capaciteiten en resultaten. Zijn theologische en ethische standpunten zijn heus niet irrelevant, maar niet doorslaggevend voor het beoordelen van zijn functioneren als leider van een wereldmacht. Wat dat betreft zijn de genoemde punten inderdaad bijzaken.talitha schreef:Als je de abortuswet zo versoepeld, ben je dan niet voor abortus =tegen God .Embryo's gebruiken voor wetenschappelijk onderzoek is ineens ook normaal?
Blindheid misschien?
En over christelijk gesproken: is abortus erger dan het voeren van een zinloze oorlog waarbij duizenden doden vallen? Ik hoef geen antwoord op de vraag, maar stel hem alleen als stof tot nadenken.
Daarnaast: als je blij bent met iemands verkiezing, wil dat nog niet zeggen dat je het ook in alles met hem eens bent. Zoiets is trouwens überhaupt niet reëel.
Een beetje off-topic, maar iedereen die de serie van Maarten van Rossem in Amerika (EO) nog niet gezien heeft, zou dat alsnog moeten doen. Kan gewoon via uitzendinggemist.nl.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)