Extreem standpunt? Toch niet lijkt mij....

elbert
Contacteer:

Re: Extreem standpunt? Toch niet lijkt mij....

Bericht door elbert »

Rens, ik zal proberen in het vervolg wat duidelijker te zijn. ;)

Als ik deze stichting eens nazoek op internet (http://www.israelmybeloved.com), blijken deze "christenzionisten" nog een flink stuk zionistischer te zijn dan de bewoners van Israel zelf. Zo wordt de regering van Israel bekritiseerd omdat het gestopt is met het offensief in Gaza.
Hoewel ik de gebeurtenissen in Israel met grote belangstelling volg (ook met betrekking tot wat de Bijbel zegt) ben ik niet zo'n fan van dit soort clubs. Ze zijn me allemaal net ietsje te fanatiek.
Rens

Bericht door Rens »

Ander schreef:Rens,

volgens de allergologie ben jij een stipulante allergicus en ben je niet in staat om een modus te creëren om een andere discutant zijn woordkeuze te remitteren en gedraag jij je supra-susceptibel.

Ik adviseer je om enigszins coulant te zijn en je terughoudend op te stellen inzake contrasterend parafraseren.
opgeblazen eend
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
David J

Bericht door David J »

Kijk, da's duidelijk!

Rens, bedankt voor de eerste volle lach van deze dag. Nu ga ik weer snel aan het werk...
Rens

Bericht door Rens »

David J schreef:Kijk, da's duidelijk!

Rens, bedankt voor de eerste volle lach van deze dag. Nu ga ik weer snel aan het werk...
at your service
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Rens schreef:

volgens de allergologie ben jij een stipulante allergicus en ben je niet in staat om een modus te creëren om een andere discutant zijn woordkeuze te remitteren en gedraag jij je supra-susceptibel.

Ik adviseer je om enigszins coulant te zijn en je terughoudend op te stellen inzake contrasterend parafraseren.
opgeblazen eend
:haha :haha :haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Jongere

Bericht door Jongere »

:offtopic
Ander

Bericht door Ander »

Rens schreef:

opgeblazen eend
't Is wel in de sfeer van het topic, alleen... bliezen ze maar eenden op.
freek

Bericht door freek »

Rens schreef:
freek schreef:
Rens schreef:
Jongere schreef:
Nooit te oud om wat te leren, toch?
ook niet om normaal nederlands te gebruiken!

door te verwijzen naar uitleg van een begrip, maak je dat het beeld bevestigd wordt dat geloof moet worden bestudeerd, worden geléérd ipv doorleefd, ervaren, ondergáán, uitdragen, voorbeeld zijn, het is nu alleen een bestudeerd geloof.........je moet ervoor naar "school" ...catechisatieles...leren hoe en wát je moet geloven, hoe je moet leven en denken, wát je moet denken en vinden.....

nee, het "geloven als een kind", onbevangen, vol vreugde en vrijuit.....het is er niet, alles moet uit boek(jes)en komen......het is er niet meer bij......
Sla niet zo door, Rens.
staat mijn zienswijze je niet aan? komt het té dichtbij?
Daar heeft het niks mee te maken. Geloven als een kind wil toch niet zeggen dat we kinds moeten worden. Kinderen zijn juist leergierig.
Plaats reactie