Wat doen we vandaag? [4]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag? [4]
straks naar de fysio en daarna heel hard opruimen, want vanavond krijg ik hoog geeerd bezoek 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
ben je gek... rustig aan doen, energie voor vanavond bewarenJolandaOudshoorn schreef:straks naar de fysio en daarna heel hard opruimen, want vanavond krijg ik hoog geeerd bezoek

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
houden jullie van opruimenMarthaMartha schreef:ben je gek... rustig aan doen, energie voor vanavond bewarenJolandaOudshoorn schreef:straks naar de fysio en daarna heel hard opruimen, want vanavond krijg ik hoog geeerd bezoek

-
Zet ze maar aan het werk. MM heeft haar naam in ieg mee.JolandaOudshoorn schreef:houden jullie van opruimenMarthaMartha schreef:ben je gek... rustig aan doen, energie voor vanavond bewarenJolandaOudshoorn schreef:straks naar de fysio en daarna heel hard opruimen, want vanavond krijg ik hoog geeerd bezoek![]()
![]()
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- MarthaMartha
tsssssssssss.............Democritus schreef:Zet ze maar aan het werk. MM heeft haar naam in ieg mee.JolandaOudshoorn schreef:houden jullie van opruimenMarthaMartha schreef:ben je gek... rustig aan doen, energie voor vanavond bewarenJolandaOudshoorn schreef:straks naar de fysio en daarna heel hard opruimen, want vanavond krijg ik hoog geeerd bezoek![]()
![]()

maar als ikvanavond iets kan doen Jo, laat het dan lekker liggen... strijken en praten gaat prima samen

JolandaOudshoorn schreef:houden jullie van opruimenMarthaMartha schreef:ben je gek... rustig aan doen, energie voor vanavond bewarenJolandaOudshoorn schreef:straks naar de fysio en daarna heel hard opruimen, want vanavond krijg ik hoog geeerd bezoek![]()
![]()

gewoon jezelf blijven..
echt..
doen wat je anders ook doet, niet meer en niet minder!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
zo
ik heb een zeer groot artikel af, dus ik kan nu de pc gaan sluiten,
he, heerlijk om s gewoon ff te schrijven en vervolgens alles dicht te doen!
ik heb een zeer groot artikel af, dus ik kan nu de pc gaan sluiten,
he, heerlijk om s gewoon ff te schrijven en vervolgens alles dicht te doen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vanmorgen eerst naar de fysiotherapie geweest, nu thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de Bijbellezing van Ds.C.A.van Dieren over Jona.
- JolandaOudshoorn
net bij de fysio vandaan gekomen, die van alles heeft losgemaakt (nou ja, getrokken, geduwd kortom, ik heb het gevoel dat ik van losse eindjes aan elkaar hang) dus.... ze moeten het maar doen met de rommelhenriët schreef:JolandaOudshoorn schreef:houden jullie van opruimenMarthaMartha schreef:ben je gek... rustig aan doen, energie voor vanavond bewarenJolandaOudshoorn schreef:straks naar de fysio en daarna heel hard opruimen, want vanavond krijg ik hoog geeerd bezoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon jezelf blijven..
echt..
doen wat je anders ook doet, niet meer en niet minder!

Hou je dan maar rustig vandaag Jolanda.
Vanmorgen gewoon lekker aan het forummen, hoewel lekker?
Verder wat films van de DVD-recorder op DVD zetten, komt daar ook weer wat ruimte op.
Vanmiddag maar weer even naar bed.
Vanmorgen gewoon lekker aan het forummen, hoewel lekker?
Verder wat films van de DVD-recorder op DVD zetten, komt daar ook weer wat ruimte op.
Vanmiddag maar weer even naar bed.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Als mijn man naar de orthopeed geweeest is, is hij juist heerlijk opgeknapt. Weleens gedacht om naar een orthopeed te gaan?JolandaOudshoorn schreef:
net bij de fysio vandaan gekomen, die van alles heeft losgemaakt (nou ja, getrokken, geduwd kortom, ik heb het gevoel dat ik van losse eindjes aan elkaar hang) dus.... ze moeten het maar doen met de rommelik mag nu eenmaal vandaag niets geks doen
![]()
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vanavond ook niet??JolandaOudshoorn schreef:ik mag nu eenmaal vandaag niets geks doen
![]()

ik heb zowaar eens een keer kunnen koken.....vrijwel niet benauwd gehad vanmiddag, dus heb ik het er op gewaagd......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
oh oh ... zal ik thuisblijven?helma schreef:vanavond ook niet??JolandaOudshoorn schreef:ik mag nu eenmaal vandaag niets geks doen
![]()
![]()

- JolandaOudshoorn
alsjeblieft niet, dan heb ik voor niets megamergpijpen en grapefruitsap in huis gehaaldMarthaMartha schreef:oh oh ... zal ik thuisblijven?helma schreef:vanavond ook niet??JolandaOudshoorn schreef:ik mag nu eenmaal vandaag niets geks doen
![]()
![]()