Dimdi schreef:Van de kansel werd verder afgekondigd dat het een gewone eredienst betreft, met andere woorden: vrouwen,op.

Dimdi schreef:Van de kansel werd verder afgekondigd dat het een gewone eredienst betreft, met andere woorden: vrouwen,op.
Hij heeft gisteren weer 2x gepreekt.Tiberius schreef:Is ds. Karels al zover opgeknapt dat hij deze dienst kan leiden?
caprice schreef:Gereformeerde Gemeente te Veenendaal, Adventkerk aan de vijftien morgen 51.
Ds. J. van Belzen
Data Bijbellezingen:
2008
1 oktober
29 oktober
19 november
10 december
2009
14 januari
28 januari
11 februari
25 februari
25 maart
22 april
6 mei
Een ieder van harte welkom! Aanvang 19.30 uur.
Kijk morgen even in het RD.hans123 schreef:Wie weet welke predikant er D.V. zondag 25 januari in de Ger. Gem. Rhenen voorgaat?
Ds. F. Mulder, om 16:00 uur.hans123 schreef:Wie weet welke predikant er D.V. zondag 25 januari in de Ger. Gem. Rhenen voorgaat?
Dat bedoelde ik, ja. Helaas is dat inderdaad de naam in de meeste Bijbels. Ik zeg helaas omdat ik ook dat een vreemde naam vind. Het boek begint namelijk zo:Marnix schreef:Het boek heet OPENBARING of ook wel voluit: Openbaring van Johannes.
OpenbaringEN bestaat niet als Bijbelboek.
Ik vind dit spijkers op laag water zoeken.Jongere schreef:Dat bedoelde ik, ja. Helaas is dat inderdaad de naam in de meeste Bijbels. Ik zeg helaas omdat ik ook dat een vreemde naam vind. Het boek begint namelijk zo:Marnix schreef:Het boek heet OPENBARING of ook wel voluit: Openbaring van Johannes.
OpenbaringEN bestaat niet als Bijbelboek.
De openbaring van Jezus Christus, die God hem gegeven heeft, om Zijn dienstknechten te tonen de dingen, die haast geschieden moeten; en die Hij door Zijn engel gezonden, en Zijn dienstknecht Johannes te kennen gegeven heeft;
Het zou dus eigenlijk moeten zijn: De Openbaring van Jezus Christus aan Johannes. Maar goed, dat is niet heel belangrijk. Maar OpenbaringEN, dat kan niet!