Niet binnengekomen mail...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Niet binnengekomen mail...

Bericht door Bert Mulder »

Wist je dat het mogelijk is dat iemand anders jouw email adres heeft?

Ben net bezig met mijn provider die rotzooi uit te zoeken...

Klaagde iemand dat ze mijn mail kreeg...

Gelukkig kreeg ik het antwoord van mijn provider aan de persoon die ze mijn email gegeven hebben...

Hun antwoord aan haar was, om de betreffende partij te vragen niet dat adres te gebruiken...

In plaats van onderzoek te doen....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Niet binnengekomen mail...

Bericht door freek »

?????

Dat zal toch niet? :jongle
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Niet binnengekomen mail...

Bericht door Bert Mulder »

toch wel...

helaas....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Niet binnengekomen mail...

Bericht door Marnix »

vaag, het is niet normaal, maar blijkbaar kan het heel sporadisch voorkomen, als twee keer in heel korte tijd een mailadres wordt aangevraagd ofzo? Blijft vaag maar ja, de provider kan er denk ik weinig aan doen... en ik denk dat wat ze hebben aangedragen de enige oplossing is.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marco
Berichten: 3605
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Niet binnengekomen mail...

Bericht door Marco »

Errare humanum est.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8976
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Niet binnengekomen mail...

Bericht door J.C. Philpot »

Er is weinig aan te doen. Bij het smtp-protocol (wat meestal gebruikt word als je mail verstuurd) kun je een willekeurig sender-adres/naam opgeven.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Corydoras
Berichten: 965
Lid geworden op: 01 jun 2005, 13:59

Re: Niet binnengekomen mail...

Bericht door Corydoras »

J.C. Philpot schreef:Er is weinig aan te doen. Bij het smtp-protocol (wat meestal gebruikt word als je mail verstuurd) kun je een willekeurig sender-adres/naam opgeven.
Dat heb ik ook gemerkt. Ik krijg elke dag spam van mezelf :bobo
Afbeelding
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Niet binnengekomen mail...

Bericht door refo »

Wordt toch tijd om eens goede virusscanners aan te schaffen.
Blijkbaar zijn diverse pc's overgenomen door spamverstuurders.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Corydoras
Berichten: 965
Lid geworden op: 01 jun 2005, 13:59

Re: Niet binnengekomen mail...

Bericht door Corydoras »

refo schreef:Wordt toch tijd om eens goede virusscanners aan te schaffen.
Blijkbaar zijn diverse pc's overgenomen door spamverstuurders.
Bedoel je mij of in het algemeen? De spam wordt niet verstuurd vanaf mijn PC, alleen mijn emailadres wordt gebruikt door de verstuurder. Het is de email van m'n werk, en helaas kan ik niet voorkomen dat m'n adres op verschillende websites staat.

Het verdwijnt wel netjes in m'n junkmailbox, maar omdat ons filter erg streng is, moet ik die toch regelmatig controleren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Niet binnengekomen mail...

Bericht door Marnix »

J.C. Philpot schreef:Er is weinig aan te doen. Bij het smtp-protocol (wat meestal gebruikt word als je mail verstuurd) kun je een willekeurig sender-adres/naam opgeven.
Tja maar dan kan je wel mail onder een ander adres versturen maar het niet vervolgens weer ontvangen, dus dat is wat anders dan dat je beiden hetzelfde emailadres gebruikt. Iemand kan niet jou mail dan ontvangen en vice versa.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Niet binnengekomen mail...

Bericht door Bert Mulder »

Dit, waar jullie het over hebben, is helaas niet het geval.

Dit, wat ik nu mee te doen heb, is een geval waar mijn eigen provider iemand anders MIJN email adres geabboneerd heeft. Komt er nog bovenop, dat ze er aanvankelijk niets aan WILDEN doen, totdat ik hogerop ging. Is nu in handen van hun security department. Als ik daar geen genoegen krijg, dan gaat het naar de pers...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Plaats reactie