Helma, natuurlijk is dat ook genadetijd, maar bellen en smsen is gewoon een sociaal gebeuren, je hebt contact met iemand. Genadetijd is geen tijd die je niet sociaal mag besteden ofzo... en sms'en als een beetje zinloos tijdverdrijf afdoen is denk ik iets dat goed past bij de generatiekloof

Das wel erg makkelijk, Natuurlijk is echt contacten meestal leuker, maar daar heb je niet altijd de mogelijkheid voor. Ik zie mijn vriendin deze week niet en we zijn allebei erg druk. Dan is echt contacten er even niet bij en is het fijn als je af en toe ff een smsje ontvangt en kan versturen. En als je even een vraagje voor iemand hebt is er naartoe gaan en het dan vragen wel weer erg rigoreusjudith schreef:Smse, vind ik echt werkelijk saai!
Doe mij dan maar gewoon in het echt contacten met iemand!
Ik heb al volgensmij een paar maanden,, of zelfs een jaar, maar een stuk of 3 smsjes verstuurd.
En dat is het ook wel. Heb mijn mobiel heel niet nodig. Alleen voor om de weg naar school..
Dr staat niet eens beltg. Op!
Ik heb niks aan een mobiel, alleen soms belt er wel is iemand om ff te keletsen, en dat was het dan!
![]()