Iedereen die in het lijstje staat is onderzocht. Dus jij ook Helma! Overigens leverde dat voor jou niets bijzonders op!helma schreef:ik sta wel in het lijstje, toch ben ik door Gijs niet onderzocht
Ook moet ik even een misverstand wegnemen. De namen die ik allemaal genoemd heb, die zijn onderzocht. Er zitten er tussen die echt niet verslaafd zijn. Zoals bv.Gabrielle die bijna constant een 0,5 bericht per dag plaatst. Dus gemiddeld eens in de 2 dagen 1 bericht. Dat noem je toch niet verslaafd?
Overigens is natuurlijk niet alles er echt uit af te lezen. Wat me wel opviel, maar ook weer niet uit mijn manier van werken komt is dat bv.Henriët in de loop van het gemiddeld steeds meer berichten per dag plaatst. Zat ze ergens in de buurt van 3 berichten per dag nu zit ze al boven de 5! Wellicht is dat een verslaving! Verder valt op dat Rens bijna traditiegetrouw voor de meeste berichten op een dag zorgde(tussen de 11 en 16 gemiddeld), maar de afgelopen maand is MM van de 2e naar de 1e plaats gegaan, maar het is nogal eens wisselend bij haar. Verder valt op dat de pubers in onze midden de laatste wat minder actief zijn geworden. Zelf ben ik(eerlijk gezegd) overigens een constante factor evenals bv.Hendrikus!