bahMister schreef:Muizenval met extra strakke veer. Hakt de muis dwars door midden, hoef je hem er ook niet uit te halen...MarthaMartha schreef: Wat is de meest effectieve bestrijdingsmethode?

bahMister schreef:Muizenval met extra strakke veer. Hakt de muis dwars door midden, hoef je hem er ook niet uit te halen...MarthaMartha schreef: Wat is de meest effectieve bestrijdingsmethode?
AACCCHHHH....Mister schreef:Muizenval met extra strakke veer. Hakt de muis dwars door midden, hoef je hem er ook niet uit te halen...MarthaMartha schreef: Wat is de meest effectieve bestrijdingsmethode?
LELIJK WOORD !!!Mister schreef:Muizenval met extra strakke veer. Hakt de muis dwars door midden, hoef je hem er ook niet uit te halen...MarthaMartha schreef: Wat is de meest effectieve bestrijdingsmethode?
fluitje schreef:Vandaag kreeg ik van mijn chef op ludieke wijze:
het bericht dat het Hare Majesteit heeft behaagd om deze aan mij te doen uitgereiken wegens trouwe dienst
En wat is de definitie van trouwe dienst bij jouw dienst?fluitje schreef:Vandaag kreeg ik van mijn chef op ludieke wijze:
het bericht dat het Hare Majesteit heeft behaagd om deze aan mij te doen uitgereiken wegens trouwe dienst
kijk kijk, wat zei ik in 'wist je dat..fluitje schreef:Vandaag kreeg ik van mijn chef op ludieke wijze:
Wat leuk, fluitje. Gefeliciteerd. Het zal wel niet altijd even makkelijk voor je geweest zijn de afgelopen jaren (of viel het wel mee?)fluitje schreef:Vandaag kreeg ik van mijn chef op ludieke wijze:
Nou, nou, die hervormden vallen flink mee de laatste tijd tochGijs83 schreef:Ik kreeg vandaag tijdens mijn postronde een orgelboek. Hadden ze gekregen, maar ze hadden geen orgel en op 1 of andere wisten ze dat ik orgel speelde. Nou kan ik misschien wel gebruiken en het was nog wel een hele stichtelijke uit hervormde handen! O.a.Cor van Dijk, Dick Slagman, Dick Sanderman. Vooral Psalmen en gezangen