ja best, maar dan ga jij ook op de schaatsen he?!henriët schreef:neem je dv zaterdag je schaatsen ook mee??;)MarthaMartha schreef:jaja... lach maar...
maar nog een paar keer goed oefenen.....
(je kunt maar fanatiek zijn.....

ja best, maar dan ga jij ook op de schaatsen he?!henriët schreef:neem je dv zaterdag je schaatsen ook mee??;)MarthaMartha schreef:jaja... lach maar...
Voort sta je in de krant!? Wat gaan ze dan van je denkenhelma schreef:ik zag wel iemand van de Veenendaalse krant
dan zal ik nog naar een sport en kledingwinkel moeten denk ik...MarthaMartha schreef:ja best, maar dan ga jij ook op de schaatsen he?!henriët schreef:neem je dv zaterdag je schaatsen ook mee??;)MarthaMartha schreef:jaja... lach maar...
(je kunt maar fanatiek zijn.....)
die sprotwinkel voor schaatsen schat ikhenriët schreef:dan zal ik nog naar een sport en kledingwinkel moeten denk ik...MarthaMartha schreef:ja best, maar dan ga jij ook op de schaatsen he?!henriët schreef:neem je dv zaterdag je schaatsen ook mee??;)MarthaMartha schreef:jaja... lach maar...
(je kunt maar fanatiek zijn.....)
tja..helma schreef:
die sprotwinkel voor schaatsen schat ik
maar die kledingwinkel???
henriët schreef:tja..helma schreef:
als ik je dochtertje zag.........
jongens............... mijn stuitje.............helma schreef:het ging vanavond stukken beter![]()
al was het ijs bar slecht.
alle keren dat we vielen kwam natuurlijk door het slechte ijs![]()
vraagje: weet iemand of je extra grote pampers ofzo kunt kopen? Dan valt M&M niet zo hard op haar gat
Zeker weten, want Helma ging écht super goed!!!!helma schreef:henriët schreef:tja..helma schreef:
als ik je dochtertje zag.........oké!! maar in een rok gaat het ook prima hoor
je bent SUPER DAPPER!!!!MarthaMartha schreef:jongens............... mijn stuitje.............helma schreef:het ging vanavond stukken beter![]()
al was het ijs bar slecht.
alle keren dat we vielen kwam natuurlijk door het slechte ijs![]()
vraagje: weet iemand of je extra grote pampers ofzo kunt kopen? Dan valt M&M niet zo hard op haar gat
en mijn pols, dat is nog erger......................
ik viel zóóó hard (maar dat komt dan natuurlijk ook, omdat ik harder ging dan gister....) het was weer super!
Morgenmiddag weer verder
Das mooi. Vermaak me prima thuis.helma schreef:vorst houdt voorlopig aan![]()
Vorstverlet, of ambtenaar BuZa?Gian schreef:Das mooi. Vermaak me prima thuis.helma schreef:vorst houdt voorlopig aan![]()