groetjes eefje
Ik heb helemaal nog geen tijd gehad om te schaatsen, deze weekeefje schreef:wij hebben in de kerstvakantie al de hele week kunnen schaatsen en deze week weer. echt helemaal geweldig!! het is super gezellig om met een groep vrienden lekker te gaan schaatsen en daarna warme chocomel drinken. ik hoop dat het nog een poosje hard blijft vriezen morgen ga ik weer schaatsen want ik ben smiddags vrij.![]()
groetjes eefje
Je hebt het heel goed gedaan!zusterelly schreef:Er staat mogelijk dit:Gijs83 schreef:Heb je vast ergens vandaan gehaald, want ik neem aan dat jij het Rijssense dialect niet machtig bent!? Is er nog iemand die niet weet wat er staat of durft (een niet-Rijssenaar) een poging te wagen het stukje te vertalen!?Ariene schreef:Riesn hef völle mooi’s in zich,
Viej hebt van alles wat
Ne mooi’n natuur ne mölle,
Dat dut mie toch wal wat,
Wat dacht ie van de koark’n
Ie zeet ze ouw’ral stoan,
Weer ie ook hoevölle,
Ik geew’t oe te roa’n.
Ach, 'k zou wel wille, maar spreek de taal nie...
Rijssen heeft veel moois in zich
En je hebt er van alles wat
Een mooie natuur, een molen
Dat doet me toch wel wat
Wat dacht je van de kerken
Je ziet ze overal staan
Weet je ook hoeveel?
Ik geef het je te raden.
De boodschap is niet meer zo actueel. En dan zou je bijna elk bericht van Rens moeten aanpassen. Lijkt mij onbegonnen werk.Mara schreef:Het stoort mij eigenlijk dat de smilies niet zijn weggehaald, onderaan het geplaatste bericht van Rens.
Vlak eronder staat dat hij overleden is![]()
Mod: zou dit alsnog kunnen ?
Ze passen wel in het bericht als zodanig, maar niet met deze trieste boodschap !
Welkom!refo schreef:Nee, nog niet.
Maar hij komt er wel aan.
.......en sommige lentes net winters.refo schreef:Sommige winters zijn net lentes.
Het komt nu erg naar voren in dit gevalJolandaOudshoorn schreef:De boodschap is niet meer zo actueel. En dan zou je bijna elk bericht van Rens moeten aanpassen. Lijkt mij onbegonnen werk.Mara schreef:Het stoort mij eigenlijk dat de smilies niet zijn weggehaald, onderaan het geplaatste bericht van Rens.
Vlak eronder staat dat hij overleden is![]()
Mod: zou dit alsnog kunnen ?
Ze passen wel in het bericht als zodanig, maar niet met deze trieste boodschap !