Ik zei nog 2 keer als hè, niet te snel juichen.henriët schreef:jazeeeeker!!!Jongere schreef:Als ik mijn vriendin èn een auto kan strikken, dan kom ik ook.Als mijn vriendin mag meekomen, trouwens.
leuk!!!!

Ik zei nog 2 keer als hè, niet te snel juichen.henriët schreef:jazeeeeker!!!Jongere schreef:Als ik mijn vriendin èn een auto kan strikken, dan kom ik ook.Als mijn vriendin mag meekomen, trouwens.
leuk!!!!
Wát een namen! Noemen jullie elkaar ook zo?henriët schreef:JA, ik kom naar de MEETING
*Freek
*Martha Martha
*Helma
*Jolanda Oudshoorn
*Henriët
*Herman
*Channa
*Gian
*Ichtus.. als ze mee kan rijden.. met iemand..
*Democritus
*Genade door recht
*hmprff
*jongere met vriendin
kom ook.. dan kun je het ervaren..-DIA- schreef:Wát een namen! Noemen jullie elkaar ook zo?henriët schreef:JA, ik kom naar de MEETING
*Freek
*Martha Martha
*Helma
*Jolanda Oudshoorn
*Henriët
*Herman
*Channa
*Gian
*Democritus
*Genade door recht
*hmprff
*jongere met vriendin
Waar is het? In Rijssen? Ik heb het niet zo gevolgd... Als het maar niet achter Utrecht is...henriët schreef:kom ook.. dan kun je het ervaren..-DIA- schreef:Wát een namen! Noemen jullie elkaar ook zo?henriët schreef:JA, ik kom naar de MEETING
*Freek
*Martha Martha
*Helma
*Jolanda Oudshoorn
*Henriët
*Herman
*Channa
*Gian
*Democritus
*Genade door recht
*hmprff
*jongere met vriendin
in ambacht..-DIA- schreef:Waar is het? In Rijssen? Ik heb het niet zo gevolgd... Als het maar niet achter Utrecht is...henriët schreef:kom ook.. dan kun je het ervaren..-DIA- schreef:Wát een namen! Noemen jullie elkaar ook zo?henriët schreef:JA, ik kom naar de MEETING
*Freek
*Martha Martha
*Helma
*Jolanda Oudshoorn
*Henriët
*Herman
*Channa
*Gian
*Democritus
*Genade door recht
*hmprff
*jongere met vriendin
-DIA-
Nét een ietsepietsie te ver... Oh ja, doen jullie namens mij de groeten aan ds. van Prooijen?henriët schreef:in ambacht..-DIA- schreef: Waar is het? In Rijssen? Ik heb het niet zo gevolgd... Als het maar niet achter Utrecht is...
-DIA-
staat opzich in t topic hoor..
maar ja, er zijn er meer die niet alles doorlezen...
Hoezo, komt'ie ook?-DIA- schreef: Nét een ietsepietsie te ver... Oh ja, doen jullie namens mij de groeten aan ds. van Prooijen?
Ach, HIA is niet zo'n wereldstad, je zou toch eventjes bij hem om t hoekje kunnen kijken?Gian schreef:Hoezo, komt'ie ook?-DIA- schreef: Nét een ietsepietsie te ver... Oh ja, doen jullie namens mij de groeten aan ds. van Prooijen?
gertje schreef:nee Henriet, ben er niet bij dit keer....
Ik sluit me bij gertje en Johann Gottfried Walther aan!Johann Gottfried Walther schreef:Alvast een hele goede ontmeeting gewenst!
Hij zou raar staan kijken...-DIA- schreef:Ach, HIA is niet zo'n wereldstad, je zou toch eventjes bij hem om t hoekje kunnen kijken?Gian schreef:Hoezo, komt'ie ook?-DIA- schreef: Nét een ietsepietsie te ver... Oh ja, doen jullie namens mij de groeten aan ds. van Prooijen?
-DIA-
Tja... Ik zal eens kijken... Misschien moet ik eens contact op nemen met Hendrikus, hij zou de techniek van mijn orgelspel eens wat kunnen komen bijschaven...helma schreef:@ Dia, misschien mag je met Gijs en/of Hendrikus meerijden