...ik dat toch ff gefikst heb
...ik best wel een beetje trots op me zelf ben

dat zal nu vaker gaan gebeuren vrees ik voor je..Ariene schreef:Ik alwéér ontdekt ben...
je hebt een super mooie dochter....Ariene schreef:Ik alwéér ontdekt ben...
ah ok!Lassie schreef:....ik echt maar 1 naam heb
....ik op OSW een andere naam had (anna)
Nee hoor!henriët schreef:dat zal nu vaker gaan gebeuren vrees ik voor je..Ariene schreef:Ik alwéér ontdekt ben...
moet ik je dr af keilen?
dank je Lassie!Lassie schreef:je hebt een super mooie dochter....Ariene schreef:Ik alwéér ontdekt ben...
Zo is dat.. vandaar dat we zulke mooie namen hebben hierAriene schreef:Nee hoor!henriët schreef:dat zal nu vaker gaan gebeuren vrees ik voor je..Ariene schreef:Ik alwéér ontdekt ben...
moet ik je dr af keilen?
Ik zeg altijd, zolang je niets te verbergen heb is het ook niet erg wanneer mensen alles van je weten!
henriët schreef:Zo is dat.. vandaar dat we zulke mooie namen hebben hierAriene schreef:Nee hoor!henriët schreef:dat zal nu vaker gaan gebeuren vrees ik voor je..Ariene schreef:Ik alwéér ontdekt ben...
moet ik je dr af keilen?
Ik zeg altijd, zolang je niets te verbergen heb is het ook niet erg wanneer mensen alles van je weten!
henriët schreef:ah ok!Lassie schreef:....ik echt maar 1 naam heb
....ik op OSW een andere naam had (anna)
leuk anna..
en nu lassie..
grappig als je bedenkt dat het eigenlijk geen relatie met je naam heeft!
al zin in DE dag lassie??
helemaal TOP zeg.Ariene schreef:dank je Lassie!Lassie schreef:je hebt een super mooie dochter....Ariene schreef:Ik alwéér ontdekt ben...
Behalve dat is ze ook beregezellig!!
en die ben je er toen uit gaan vissen?Ariene schreef:* Ik om 14:00 bij de tandarts moet zijn
* Ik al de hele dag de bbebebibbberrrrsss heb
* Maar ik moet, omdat nieuwjaarsdag mijn vulling met de gebakken banaan naar binnen is gegleden.
(Dus toen ik "tik" hoorde in de wc wist ik wat het was)