Jo-Ann schreef:nog een bloemetje van hem gehad?Afwachtend schreef:...nee Freek jou bedoelde ik niet.![]()
...volgensmij was het Democritius ofzoiets..

Jo-Ann schreef:nog een bloemetje van hem gehad?Afwachtend schreef:...nee Freek jou bedoelde ik niet.![]()
MarthaMartha schreef:whahahaha..... dat is inderdaad een moeilijk gevalAfwachtend schreef:...nee Freek jou bedoelde ik niet.![]()
...volgensmij was het Democritius ofzoiets..![]()
![]()
Rozen misshien? Die zijn zo mooi!MarthaMartha schreef:Jo-Ann schreef:nog een bloemetje van hem gehad?Afwachtend schreef:...nee Freek jou bedoelde ik niet.![]()
Stelletje spotapen. Mijn zorgvuldig opgebouwde naam ten grabbel gooien.MarthaMartha schreef:Jo-Ann schreef:nog een bloemetje van hem gehad?Afwachtend schreef:...nee Freek jou bedoelde ik niet.![]()
Hoe zou hij dat nou weten?Democritus schreef: Maar pas op Afwachtend die chat is een plaats van roddel en achterklap![]()
Dankje. Ach, ik een snotaap, blij om te horen. Weer een leuke naam er bij.Democritus schreef:Stelletje spotapen. Mijn zorgvuldig opgebouwde naam ten grabbel gooien.MarthaMartha schreef:Jo-Ann schreef:nog een bloemetje van hem gehad?Afwachtend schreef:...nee Freek jou bedoelde ik niet.![]()
Zoals een vriend van mij eens in verbijstering uitroep. Na een geslaagde grap:
Ik heb geen vrienden maar varkens!! zeg ik nu in analogie Het zijn geenREFO-Forummers maar spotapen.
Maar pas op Afwachtend die chat is een plaats van roddel en achterklapOverigens er zijn enige mensen die nog wel een voorraad rozen hebben liggen dus die kan je daar ophalen
Democritus schreef:Stelletje spotapen. Mijn zorgvuldig opgebouwde naam ten grabbel gooien.MarthaMartha schreef:Jo-Ann schreef:nog een bloemetje van hem gehad?Afwachtend schreef:...nee Freek jou bedoelde ik niet.![]()
Zoals een vriend van mij eens in verbijstering uitroep. Na een geslaagde grap:
Ik heb geen vrienden maar varkens!! zeg ik nu in analogie Het zijn geenREFO-Forummers maar spotapen.
Maar pas op Afwachtend die chat is een plaats van roddel en achterklapOverigens er zijn enige mensen die nog wel een voorraad rozen hebben liggen dus die kan je daar ophalen
nee...dan kan het niet 'leuk' geweest zijnAfwachtend schreef:...nee Freek jou bedoelde ik niet.![]()
helma schreef:nee...dan kan het niet 'leuk' geweest zijnAfwachtend schreef:...nee Freek jou bedoelde ik niet.![]()
MarthaMartha schreef:helma schreef:nee...dan kan het niet 'leuk' geweest zijnAfwachtend schreef:...nee Freek jou bedoelde ik niet.![]()
...volgensmij was het Democritius ofzoiets..![]()
oh nee? moet je eens in de chat komen 's avonds.......
Sorry Jo waar gehakt wordt vallen spaanders..... Amerikanen zouden zeggen ´Collateral damage´Jo-Ann schreef:
![]()
![]()
maar eh, demo, ik heb toch een goed gerucht van jou voortgebracht?![]()
en dan word ik nu uitgemaakt voor spotaap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Democritus schreef: Sorry Jo waar gehakt wordt vallen spaanders..... Amerikanen zouden zeggen ´Collateral damage´
met zeep, voor elke letter van het woord 1 spoelingJo-Ann schreef:Democritus schreef: Sorry Jo waar gehakt wordt vallen spaanders..... Amerikanen zouden zeggen ´Collateral damage´Tja, wat moet ik hier nu op zeggen?
Ten eerste: I don't understand you![]()
Ten tweede: je bloemen waardeer ik ten hoogste![]()
Ten derde: je bent de eerste die me voor spotaap uitgescholden heb![]()
Toepassing (met bulderstem): Ga je mond spoelen!
Soms is het beter te zwijgenJo-Ann schreef:Tja, wat moet ik hier nu op zeggen?
Inderdaad Amicus D. verlaag u niet tot het geblaat van het gepeupel.Democritus schreef:Soms is het beter te zwijgenJo-Ann schreef:Tja, wat moet ik hier nu op zeggen?