Kerstliederen of liefdesliederenLassie schreef:gitaarspel van m'n vriend....

Kerstliederen of liefdesliederenLassie schreef:gitaarspel van m'n vriend....
Ik kan ook weer op RO, via de link die nog steeds in m'n favorieten stond.Rens schreef:Kerstconcert uit Goes via de R.O.
Gijs83 schreef:Kerstliederen of liefdesliederenLassie schreef:gitaarspel van m'n vriend....![]()
Ik kan de RO niet meer horen. Volgens mij moet je daar tegenwoordig lid van zijn?Rens schreef:Het zal de héle dag wel de R.O. worden, want op Radio 4 is er niets van mijn gading te vinden vandaag, hooguit een uurtje of zo op classicfm.
ja, je moet donateur worden á € 24,50 per jaar.-DIA- schreef:Ik kan de RO niet meer horen. Volgens mij moet je daar tegenwoordig lid van zijn?Rens schreef:Het zal de héle dag wel de R.O. worden, want op Radio 4 is er niets van mijn gading te vinden vandaag, hooguit een uurtje of zo op classicfm.
Het is niet zo dat ik er geld voor over heb, ik kan nog altijd (als ik er behoefte aan heb) mijn eigen cd's beluisteren...Rens schreef:ja, je moet donateur worden á € 24,50 per jaar.-DIA- schreef:Ik kan de RO niet meer horen. Volgens mij moet je daar tegenwoordig lid van zijn?Rens schreef:Het zal de héle dag wel de R.O. worden, want op Radio 4 is er niets van mijn gading te vinden vandaag, hooguit een uurtje of zo op classicfm.
je kunt wel voor zolang een "proefcode" aanvragen, zie daartoe de site van de R.O.
dan moet je wel beschikken over een enórme berg cd's om een zó gevarieerd aanbod te kunnen beluisteren als je dat aantreft bij de R.O.-DIA- schreef:Het is niet zo dat ik er geld voor over heb, ik kan nog altijd (als ik er behoefte aan heb) mijn eigen cd's beluisteren...Rens schreef:ja, je moet donateur worden á € 24,50 per jaar.-DIA- schreef:Ik kan de RO niet meer horen. Volgens mij moet je daar tegenwoordig lid van zijn?Rens schreef:Het zal de héle dag wel de R.O. worden, want op Radio 4 is er niets van mijn gading te vinden vandaag, hooguit een uurtje of zo op classicfm.
je kunt wel voor zolang een "proefcode" aanvragen, zie daartoe de site van de R.O.