Bert Mulder schreef:jvdg schreef:Bert, ik veronderstel dat je wel zo principieel bent dat je nimmer een museum bezoekt.
En waar slaat dit op, geachte heer moderator?
Voor uwer informatie, ik kom niet veel in 'fijne kunsten' musea. En als ik een 'verbeelding' van God tegen zou komen, zou ik die niet staan te bewonderen.
Verder heeft onze geachte heer moderator misschien een inhoudelijk antwoord op dit probleem op het REFOforum? In plaats van persoonlijk te worden?
M'n beste Bert, het was absoluut niet mijn intentie persoonlijk te worden, maar je bent zo absoluut afkeurend in je oordeel, dat ik serieus meende dat je alle plaatsen mijdt waar afbeeldingen van God te zien zijn.
Nagenoeg alle musea zijn in het bezit van dergelijke kunst.
Deze door jou geachte mod, die jij op jouw beurt ook persoonlijk "aanvalt", heeft geen inhoudelijk antwoord geplaatst, aangezien ik geen echt antwoord heb.
Echter, persoonlijk, neig ik naar jouw en Caprice's mening.
Wat mij héél erg verdroot was het feit dat je de mods publiekelijk hebt toegevoegd dat God rekenschap van ons modbeleid in dezen zal afeisen.
Je durft veel te zeggen.
Natuurlijk heb je gelijk, maar jou komt het oordeel niet toe, en dat weet je heel goed.