Wist je dat [9] ...
Re: Wist je dat [9] ...
http://www.buienradar.nl/images.aspx?ja ... 0812231014
meetstation leeuwarden, luchtvochtigheidsmeter.
neem me niet kwalijk dat ik hier "niet blij" mee ben.........om te kunnen functioneren moet voor mij het maximale percentage rond de 85 liggen, liefst lager.
neem me niet kwalijk dat ik hier "niet blij" mee ben.........om te kunnen functioneren moet voor mij het maximale percentage rond de 85 liggen, liefst lager.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Sterkte.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
...klok en klepel...Auto schreef:Hohoho, wil je mij er buiten laten. Jean staat op nr. 2 in aanzien (vooruit dan omdat hij het is op 1,5)BJD schreef:Auto denk ik nietgertje schreef:ben het wel met jee eens Henrietgezien de chat vanavond
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik heb er momenteel ook heel veel last van.Rens schreef:http://www.buienradar.nl/images.aspx?ja ... 0812231014
.....Het is hier ijzig koud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
....binnen
....de kachel doet het niet....brrrrrrrrr
....warm water ook niet dus...
....misschien is het vlammetje uit ofzoiets, haar ik pa zeggen..dus wieweet krijgen we hem nog aan....

....binnen
....misschien is het vlammetje uit ofzoiets, haar ik pa zeggen..dus wieweet krijgen we hem nog aan....

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Je moet ook wel de rekening betalen. Anders sluiten ze de boel af. 

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
caprice schreef:Je moet ook wel de rekening betalen. Anders sluiten ze de boel af.

Als het een ketel met een vlammetje is zal er wel een nieuwe moeten komen. Die worden al heel lang niet meer gemaakt.judith schreef:.....Het is hier ijzig koud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
....binnen
![]()
![]()
![]()
![]()
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik weet het ook niet...ik zal this zeggen.....tegen pap..refo schreef:Als het een ketel met een vlammetje is zal er wel een nieuwe moeten komen. Die worden al heel lang niet meer gemaakt.judith schreef:.....Het is hier ijzig koud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
....binnen
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is nu weer naar de kachel...toe....had iemand opgebeld...
Ik weet niet wat hij nu aan het doen is...

Gelukkkig hebbenwe nog een openhaard...

..dat ik nu even ga kijken of ik papa kan helpen..bij de kachel..
...en daarna ga tekenen
...en daarna ga tekenen

Als pap het vlammetje aan doet, gaat tie weer gelijk uit..refo schreef:Als het een ketel met een vlammetje is zal er wel een nieuwe moeten komen. Die worden al heel lang niet meer gemaakt.judith schreef:.....Het is hier ijzig koud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
....binnen
![]()
![]()
![]()
![]()

Oh, oh, dat ziet er niet best uit danjudith schreef:Als pap het vlammetje aan doet, gaat tie weer gelijk uit..refo schreef:Als het een ketel met een vlammetje is zal er wel een nieuwe moeten komen. Die worden al heel lang niet meer gemaakt.judith schreef:.....Het is hier ijzig koud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
....binnen
![]()
![]()
![]()
![]()

Hé, ben jij ook artistiek??judith schreef:...en daarna ga tekenen
Misschien helpt het om de gaskraan een stukje open te zetten?judith schreef:Als pap het vlammetje aan doet, gaat tie weer gelijk uit..refo schreef:Als het een ketel met een vlammetje is zal er wel een nieuwe moeten komen. Die worden al heel lang niet meer gemaakt.judith schreef:.....Het is hier ijzig koud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
....binnen
![]()
![]()
![]()
![]()
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Ik zal het is vragen......
Hij is nu weer aan het bellen..misshcien komt mijn oom even kijken..
die werkt met kachels ofzoiets
Hij is nu weer aan het bellen..misshcien komt mijn oom even kijken..
die werkt met kachels ofzoiets