lukt dus niet helemaal..BJD schreef:
even proberen... net naar de lidle geweest. Twee broden gekocht voor 37 cent eenstuk om vevolgens de uitgehongerde eendjes te voeren hier achter..
Schitterende foto`s
Re: Schitterende foto`s
- JolandaOudshoorn
nog wat herfstfoto's

en mijn dochter in kerst-outfit

en mijn dochter in kerst-outfit

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hij heeft geen permissie om dat bestand te lezen.BJD schreef:lukt dus niet helemaal..BJD schreef:
even proberen... net naar de lidle geweest. Twee broden gekocht voor 37 cent eenstuk om vevolgens de uitgehongerde eendjes te voeren hier achter..
Ik denk dat ik het al begrijp.Tiberius schreef:Hij heeft geen permissie om dat bestand te lezen.BJD schreef:lukt dus niet helemaal..BJD schreef:
Hier wilde ik een foto van plaatsen.. dan dit filmpje maar..BJD schreef:Ik denk dat ik het al begrijp.Tiberius schreef:Hij heeft geen permissie om dat bestand te lezen.BJD schreef:lukt dus niet helemaal..BJD schreef:
M'n zoontje vond het wel een beetje eng toen we het op de kant deden....Hij weer snel die brug op, veilig achter het hek

http://nl.youtube.com/watch?v=gkklLrnG6-I

(ik baal alleen een beetje van de jpeg compressie maar dat kreeg ik er niet uit....)
Geweldig BJD, hij staat veilig.BJD schreef:M'n zoontje vond het wel een beetje eng toen we het op de kant deden....Hij weer snel die brug op, veilig achter het hek

Hoe hier halverwege met een heel wijsgerig gezicht de Bijbel wordt omgeslagen en daarna "NEUS" wordt geroepen vind ik èrg leuk.

http://nl.youtube.com/watch?v=L4K9939by ... annel_page
Correct me if i am wrong: Nieuwe Kerk in Delft??
Nieuwe & OudeMister schreef:Correct me if i am wrong: Nieuwe Kerk in Delft??
~~Soli Deo Gloria~~
Aha, ik zag nl het orgel... Toen wist ik dat het iig Delft moest zijn.Hendrikus schreef:Nieuwe & OudeMister schreef:Correct me if i am wrong: Nieuwe Kerk in Delft??
Aan het orgel, dat vind ik knap. Ik herkende wel dat het Delft was aan de foto vanaf het plein aan de opvallende toren met zwarte bovenkant en aan het beeld van Hugo.Mister schreef:Aha, ik zag nl het orgel... Toen wist ik dat het iig Delft moest zijn.Hendrikus schreef:Nieuwe & OudeMister schreef:Correct me if i am wrong: Nieuwe Kerk in Delft??
Ik zag ook dat het Delft was: aan de naam van de foto: xxxxdelftcollagexxx.jpg
oeiiiii wat slim!Tiberius schreef:Ik zag ook dat het Delft was: aan de naam van de foto: xxxxdelftcollagexxx.jpg

~~Soli Deo Gloria~~