mh.. had dan toch een lachend gezichtje verwacht.. ipvmonique schreef:maak je maar geen zorgenhenriët schreef:fijn joh!!!...............monique schreef:henriet ik ben in orde toppie zelfs

sterkte!
mh.. had dan toch een lachend gezichtje verwacht.. ipvmonique schreef:maak je maar geen zorgenhenriët schreef:fijn joh!!!...............monique schreef:henriet ik ben in orde toppie zelfs
ow uuuh maak je maar geen zorgenhenriët schreef:mh.. had dan toch een lachend gezichtje verwacht.. ipvmonique schreef:maak je maar geen zorgenhenriët schreef:fijn joh!!!...............monique schreef:henriet ik ben in orde toppie zelfs
sterkte!
henriët schreef:ik mm een schat vind!!
MarthaMartha schreef:henriët schreef:ik mm een schat vind!!
Auto denk ik nietgertje schreef:ben het wel met jee eens Henriet
mh..BJD schreef:Auto denk ik nietgertje schreef:ben het wel met jee eens Henrietgezien de chat vanavond
Hohoho, wil je mij er buiten laten. Jean staat op nr. 2 in aanzien (vooruit dan omdat hij het is op 1,5)BJD schreef:Auto denk ik nietgertje schreef:ben het wel met jee eens Henrietgezien de chat vanavond
Proef ik hier een medium vorm van verslaving?albion schreef:...misschien 's avonds laat even om mee te lezen![]()
...anders zoveel in te halen is.