De moderators hebben gelijk dat de discussies in voorgaande topics compleet of-topic waren. Vandaar deze topic-titel. De verbondenheid met het eigen kerkverband is hier en daar echter zo groot dat nieuws over tweetallen en beroepen hier vaak uitgewisseld worden. Daarbij moet gezegd worden dat RF vaak het volledigst is.
Gezien de titel kan deze topic bijna niet uit de hand lopen.
Wat beroepingswerk betreft, wachten we op het beroep van de GG Picture Butte (Canada).
Verder is het vreemd dat van prekensite het voorgenomen beroep op kand. G.A. vd Brink is verwijderd.
Beroepingswerk (deel 8) + alle daarbij behorende discussie
Beroepingswerk (deel 8) + alle daarbij behorende discussie
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Beroepingswerk (deel 8) + alle daarbij behorende discussie
December 15, 2008 - Doon Prot. Ref. Church made the following trio from which one will be called to serve in the Philippines: Rev. Garry Eriks (Hudsonville), Rev. Richard Smit (Lacombe), and Rev. M. Vander Wal (Redlands). They plan to call, D.V., on January 1, 2009.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Re: Beroepingswerk (deel 8) + alle daarbij behorende discussie
Aangezien ik vrees dat ook dit topic weer uit de hand loopt, al is het alleen al door het verbreden van de inhoud van dit topic: SLOTJE
Als mods hebben we een standpunt ingenomen, en daar blijven we bij.
Als mods hebben we een standpunt ingenomen, en daar blijven we bij.