nee hoor, de ene keer zus, de andere keer zojan03 schreef:tja, maar als het altijd zo gaat...MarthaMartha schreef:ze zijn al opgegeten....fluitje schreef:ik dus niet meer op de koffie ga bij Henriët

nee hoor, de ene keer zus, de andere keer zojan03 schreef:tja, maar als het altijd zo gaat...MarthaMartha schreef:ze zijn al opgegeten....fluitje schreef:ik dus niet meer op de koffie ga bij Henriët
Vanavond eens kijken of er nog iets ligt...henriët schreef:nee hoor, de ene keer zus, de andere keer zojan03 schreef:tja, maar als het altijd zo gaat...MarthaMartha schreef:ze zijn al opgegeten....fluitje schreef:ik dus niet meer op de koffie ga bij Henriët
albion schreef:.. ik zou een heleboel gaan nakijken
.. ik nog niets gedaan heb dan refoforummen
.. mijn man in r'daal zit en voorlopig niet thuis komt
.. en ik dus nog even mijn kans waarneem
Heb je Hitman Pro? http://www.hitmanpro.nl/MarthaMartha schreef:ik elke twee minuten een waarschuwing krijg van een trojan horse agent of een trojan horse generic
joh meid, ik wist heel niet dat je aan t lessen was voor een politie paard te berijden..MarthaMartha schreef:ik elke twee minuten een waarschuwing krijg van een trojan horse agent of een trojan horse generic
Ja, staat die daarna vol shareware-o-zo-handige-opruimprogramma's.Hendrikus schreef:Heb je Hitman Pro? http://www.hitmanpro.nl/MarthaMartha schreef:ik elke twee minuten een waarschuwing krijg van een trojan horse agent of een trojan horse generic
Laat die anders je computer eens opruimen. Duurt even, maar je raakt er een hoop troep mee kwijt.
dat gevoel ken ik! (misschien troost dat je....helma schreef:ik heel druk ben...en toch het gevoel heb niets te doen![]()
![]()
Dan ben je precies tegenovergesteld aan Kislevs kamergenote.helma schreef:ik heel druk ben...en toch het gevoel heb niets te doen![]()
![]()
hier nog zo één. Ik ben aan het opruimen.... alle reclameblaadjes (daar krijgen we stapels van en het lijkt iedere week meer te worden. Ze zijn nu in plastic en krijgen we het als één pakket in de bus). En dan al het papierwerk wat we zelf meenemen van school of werk. Tijdschriften (die allemaal bewaard moeten worden, zoals AHande, of boodschappenhelma schreef:ik heel druk ben...en toch het gevoel heb niets te doen![]()
![]()
ha die Helma,helma schreef:ik heel druk ben...en toch het gevoel heb niets te doen![]()
![]()