was dat in de kerk of in de open lucht, jongere?Jongere schreef:Spurgeon heeft nog wel voor meer mensen gepreekt hoor.
Maar we discussieren over deze kerk nu al in 3 topics ofzo. Laten we hier weer on-topic gaan.
,,Verhouding muziek en preek zoek''
Re: ,,Verhouding muziek en preek zoek''
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nu moet ik even aan Nebukadnezar denken, hij wist de droom ook niet meer en verwachtte van de tovenaars om te zeggen welke droom het was.henriët schreef:Jongere schreef:Spurgeon heeft nog wel voor meer mensen gepreekt hoor.
Maar we discussieren over deze kerk nu al in 3 topics ofzo. Laten we hier weer on-topic gaan.![]()
we hadden afgelopen zondag een mooie preek, over "Want een Kind is ons geboren", na de dienst werd er een toepasselijk lied gespeeld ( ik dacht nog, dat is wel mooi nu ja, maar ben t echt even vergeten welke het was)
Nu zit jij met een lied die zeer toepasselijk was en je bent even vergeten welke het was. Ik kan je ook niet helpen

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
...for unto us a Child is born, uit de Messiah, misschien?henriët schreef:Jongere schreef:Spurgeon heeft nog wel voor meer mensen gepreekt hoor.
Maar we discussieren over deze kerk nu al in 3 topics ofzo. Laten we hier weer on-topic gaan.![]()
we hadden afgelopen zondag een mooie preek, over "Want een Kind is ons geboren", na de dienst werd er een toepasselijk lied gespeeld ( ik dacht nog, dat is wel mooi nu ja, maar ben t echt even vergeten welke het was)
Staat de dienst ergens online?albion schreef:Nu moet ik even aan Nebukadnezar denken, hij wist de droom ook niet meer en verwachtte van de tovenaars om te zeggen welke droom het was.henriët schreef:Jongere schreef:Spurgeon heeft nog wel voor meer mensen gepreekt hoor.
Nu zit jij met een lied die zeer toepasselijk was en je bent even vergeten welke het was. Ik kan je ook niet helpen, misschien iemand die ook de dienst meegemaakt heeft?
![]()
~~Soli Deo Gloria~~
Herman schreef:Zie hier derde fotoartistiek schreef: Hendrikus, heb je deze foto zelf gemaakt en gemonteerd?

Deze dominee gaat het schip in...
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?