Het is je vergevenfluitje schreef:Oeps, had ik het al gezegd?
Ik drukte op OK en toen dacht ik het al.
Maar ja. Ben al boven de 40 he
(oeps, gevaarlijk om dit te zeggen)

Het is je vergevenfluitje schreef:Oeps, had ik het al gezegd?
Ik drukte op OK en toen dacht ik het al.
Maar ja. Ben al boven de 40 he
(oeps, gevaarlijk om dit te zeggen)
hmm, 'n rooms dagboekAriene schreef:Van Sinterklaas,
Zou wel bijzonder zijn als de paus dit boek zou lezen!jakobmarin schreef:hmm, 'n rooms dagboekAriene schreef:Van Sinterklaas,
Nee, dat zie je verkeerd.jakobmarin schreef:hmm, 'n rooms dagboekAriene schreef:Van Sinterklaas,
Ariene schreef:Nee, dat zie je verkeerd.jakobmarin schreef:hmm, 'n rooms dagboekAriene schreef:Van Sinterklaas,
we kunnen hier juist veel van leren...
Zelfs Sint Nicolaas kijkt over kerkmuren heen
Eigenlijk zou ik wel eens een preek van deze bisschop willen lezen.jakobmarin schreef:Ariene schreef:Nee, dat zie je verkeerd.jakobmarin schreef:hmm, 'n rooms dagboekAriene schreef:Van Sinterklaas,
we kunnen hier juist veel van leren...
Zelfs Sint Nicolaas kijkt over kerkmuren heen![]()
Zo heb ik wel een Rooms boek gehad van Sinterklaas (besteld van sinterklaasbonnen van mijn werk)jakobmarin schreef:hmm, 'n rooms dagboekAriene schreef:Van Sinterklaas,
Geweldig boek, ik lees het momenteel ook. Vind hem altijd bijzonder sterk en verrassend (dat moet met twee r'enGrace schreef:- God de Heilige Geest, van dr. D. Martyn Lloyd-Jones (verassende elementen)
Ik mag veel leren van Lloyd Jones, maar volgens mij was het zijn visie rondom de Heilige Geest waar ik niet in mee kon gaan zoals de doop in de Heilige Geest.Jongere schreef:Geweldig boek, ik lees het momenteel ook. Vind hem altijd bijzonder sterk en verrassend (dat moet met twee r'enGrace schreef:- God de Heilige Geest, van dr. D. Martyn Lloyd-Jones (verassende elementen)) gereformeerd.
Het hoort in een serie met God de Vader, God de Zoon en De laatste dingen, als ik me niet vergis. Ik leer er erg veel van.
Ok, ben ik nog niet aan toegekomen.mayflower schreef:Ik mag veel leren van Lloyd Jones, maar volgens mij was het zijn visie rondom de Heilige Geest waar ik niet in mee kon gaan zoals de doop in de Heilige Geest.Jongere schreef:Geweldig boek, ik lees het momenteel ook. Vind hem altijd bijzonder sterk en verrassend (dat moet met twee r'enGrace schreef:- God de Heilige Geest, van dr. D. Martyn Lloyd-Jones (verassende elementen)) gereformeerd.
Het hoort in een serie met God de Vader, God de Zoon en De laatste dingen, als ik me niet vergis. Ik leer er erg veel van.
Zie ook:Jongere schreef:Ok, ben ik nog niet aan toegekomen.mayflower schreef:Ik mag veel leren van Lloyd Jones, maar volgens mij was het zijn visie rondom de Heilige Geest waar ik niet in mee kon gaan zoals de doop in de Heilige Geest.Jongere schreef:Geweldig boek, ik lees het momenteel ook. Vind hem altijd bijzonder sterk en verrassend (dat moet met twee r'enGrace schreef:- God de Heilige Geest, van dr. D. Martyn Lloyd-Jones (verassende elementen)) gereformeerd.
Je weet het blijkbaar niet zeker meer. Geeft wat aan misschien. Los van het feit hoe je denkt over de 'doop met de Geest', kunnen wij er veel van leren. Daarnaast is dit niet het enige wat zijn boodschap is over de Heilige Geest te zeggen heeft. Het boek is dikker van het kopje 'de doop met de Geest'.mayflower schreef:Ik mag veel leren van Lloyd Jones, maar volgens mij was het zijn visie rondom de Heilige Geest waar ik niet in mee kon gaan zoals de doop in de Heilige Geest.Jongere schreef:Geweldig boek, ik lees het momenteel ook. Vind hem altijd bijzonder sterk en verrassend (dat moet met twee r'enGrace schreef:- God de Heilige Geest, van dr. D. Martyn Lloyd-Jones (verassende elementen)) gereformeerd.
Klopt, maar ik schrijf toch nergens dat ik niets van boek zou hebben geleerd ???? (het was leerzaam, maar zoals ik al deelde is het ook al een tijd geleden!), maar de visie op de doop met de Heilige Geest bleef me bij.Grace schreef:Je weet het blijkbaar niet zeker meer. Geeft wat aan misschien. Los van het feit hoe je denkt over de 'doop met de Geest', kunnen wij er veel van leren. Daarnaast is dit niet het enige wat zijn boodschap is over de Heilige Geest te zeggen heeft. Het boek is dikker van het kopje 'de doop met de Geest'.mayflower schreef:Ik mag veel leren van Lloyd Jones, maar volgens mij was het zijn visie rondom de Heilige Geest waar ik niet in mee kon gaan zoals de doop in de Heilige Geest.Jongere schreef:Geweldig boek, ik lees het momenteel ook. Vind hem altijd bijzonder sterk en verrassend (dat moet met twee r'enGrace schreef:- God de Heilige Geest, van dr. D. Martyn Lloyd-Jones (verassende elementen)) gereformeerd.