we krijgen m nog wel....MarthaMartha schreef:en wij maar wachtenfluitje schreef:- ik achteraf drukker was dan ik gepland had.
- ik mijn belofte nog een ander keertje na zal komen.![]()
gemeen hoor, feestje beloven en dan wegblijven.....

we krijgen m nog wel....MarthaMartha schreef:en wij maar wachtenfluitje schreef:- ik achteraf drukker was dan ik gepland had.
- ik mijn belofte nog een ander keertje na zal komen.![]()
gemeen hoor, feestje beloven en dan wegblijven.....
uhmWilma van den Berg schreef:henriët schreef:HAHHAAAHHHAWilma van den Berg schreef:...ik net terug kom van het werken in de zorg
...het een bijzondere dienst was, daar we met twee personen begonnen terwijl er meerdere diensten waren, en dus extra hard moesten werken
...maar er zieken waren, en er ook een ruit is ingeslagen door hangjongeren oid en ik dus de politie nog te woord moest staan
...een client helemaal over de toeren was hiervan
...het allemaal goed gekomen is en er nu een noodruit voor zit
...sommige mensen zo heerlijk blij kunnen zijn met iets kleins en 'dan even extra met de zuster willen praten'![]()
...ik een geweldig voorstel kreeg voor een dag in de kerstvakantie en daarom hoop op gigantisch mooi weer
...ik Henriet even aankijk en ze daarmee wel weet wat ik bedoel
denk van wel...!!!!
nou
weet je...
t is ok!
... logeerkamer is bij ons standaard ingericht.....![]()
![]()
Ik bedoel net iets anders....volgende poging
Je bent een schat, maar ook dat is het niet...nieuwe poging...ietsjes rond het getal 30 denkenhenriët schreef: uhm
ja tuurlijk mogen jullie om n wijntje komen![]()
of we die datum om kunnen zetten?Wilma van den Berg schreef:Je bent een schat, maar ook dat is het niet...nieuwe poging...ietsjes rond het getal 30 denkenhenriët schreef: uhm
NO NO NO NO NO NO NO NO NO NOhenriët schreef:of we die datum om kunnen zetten?Wilma van den Berg schreef:Je bent een schat, maar ook dat is het niet...nieuwe poging...ietsjes rond het getal 30 denkenhenriët schreef: uhm
of tie mee mag komenWilma van den Berg schreef:NO NO NO NO NO NO NO NO NO NOhenriët schreef:of we die datum om kunnen zetten?Wilma van den Berg schreef:Je bent een schat, maar ook dat is het niet...nieuwe poging...ietsjes rond het getal 30 denkenhenriët schreef: uhm
henriët schreef: of tie mee mag komen
helma schreef:henriët schreef: of tie mee mag komen
Kijk.....![]()
ik kreeg al zo'n mysterieuze kerstkaart....
Zullen we er een mini-meeting van maken dan?henriët schreef: of martha mee mag komen...???
ik wacht t rustig af..Wilma van den Berg schreef:Zullen we er een mini-meeting van maken dan?henriët schreef: of martha mee mag komen...???Nee, ik zal ff een beetje concreter worden
: misschien om wat meer details op te stellen over de 30ste....maar zullen we de rest maar per PB doen?
grut zeg,JolandaOudshoorn schreef:ik mijn eerste kerstkaart al binnen heb?
ik daarvoor mijn dank moet uitspreken richting een heel lieve forumster?
ik ook al druk bezig ben om de kaarten te schrijven?
gezelligheid!!!!!Ariene schreef:ik nu vertrek en gezellig kadootjes in ga pakken met twee "collega's
Dat wordt ondertussen heerlijk...
Leuk zeg! Er heerlijk van genieten hoor...Ariene schreef:ik nu vertrek en gezellig kadootjes in ga pakken met twee "collega's
Dat wordt ondertussen heerlijk...