dáárvoor kan ik begrip opbrengen, want je weet maar nóóit.......van weerskanten.....ook al zou een eventuele aanklacht op geen enkele grond berusten........Bert Mulder schreef:
En goed voor de orde ook, vooral als het een bezoek aan een alleenstaande vrouw betreft.
Wist je dat [9] ...
Re: Wist je dat [9] ...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
hoelaat? en ben jij daar dan ook? kwil je wel eens zienWilma van den Berg schreef:...er DV vrijdag 12 december een open dag is op Hogeschool Driestar Educatief
...ik heel erg benieuwd ben of er veel nieuwe mensen blij gemaakt worden en zich inschrijven
...er bijna geen betere keuze is dan: ONDERWIJSLAND

en voor mij is het 5 minuten lopen

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- Wilma van den Berg
Neenee, ik ben er zeker niet! Er staan totaal andere dingen op het programmahmprff schreef:hoelaat? en ben jij daar dan ook? kwil je wel eens zienWilma van den Berg schreef:...er DV vrijdag 12 december een open dag is op Hogeschool Driestar Educatief
...ik heel erg benieuwd ben of er veel nieuwe mensen blij gemaakt worden en zich inschrijven
...er bijna geen betere keuze is dan: ONDERWIJSLAND![]()
en voor mij is het 5 minuten lopen

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
...ik Martha Martha even in het zonnetje wil zetten..
...haar hierbij een digitaal
stuur!!!!
...haar hierbij een digitaal

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik aan Tiberius wil vragen het topic Gouda (bv) wil terug naar GGiN weer te openen omdat ik me een beetje schuldig voel omdat het waarschijnlijk om mijn ongenuanceerde opmerking komt.....
Ik een beetje boos was omdat het door Janneman gesuggureerd werd dat alle posters zonder gevoel, meeleven en hoop op herstel aan het posten waren......
Dat ik al mijn best heb gedaan hierin de juiste toon te vinden........
Ik een beetje boos was omdat het door Janneman gesuggureerd werd dat alle posters zonder gevoel, meeleven en hoop op herstel aan het posten waren......
Je kan weer.Oude Paden schreef:Ik aan Tiberius wil vragen het topic Gouda (bv) wil terug naar GGiN weer te openen omdat ik me een beetje schuldig voel omdat het waarschijnlijk om mijn ongenuanceerde opmerking komt.....
- MarthaMartha
je bent lief.henriët schreef:...ik Martha Martha even in het zonnetje wil zetten..
...haar hierbij een digitaalstuur!!!!
zó vreselijk hoofdpijn gehad, was bang dat ik gekke dingen ging doen, vriendin gebeld, die kwam, belde meteen de dokter.
wéér nieuwe medicijnen... hielp wel, pijn trok weg en nu voel ik me weer redelijk, maar ga op tijd naar bed ja.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Je wordt er vaak zo suf van als een garnaal, he? Van die anti-migraine pillen.MarthaMartha schreef:je bent lief.henriët schreef:...ik Martha Martha even in het zonnetje wil zetten..
zó vreselijk hoofdpijn gehad, was bang dat ik gekke dingen ging doen, vriendin gebeld, die kwam, belde meteen de dokter.
wéér nieuwe medicijnen... hielp wel, pijn trok weg en nu voel ik me weer redelijk, maar ga op tijd naar bed ja.
Beterschap, in ieder geval.
wat ik zeggen wil, weet je...MarthaMartha schreef:je bent lief.henriët schreef:...ik Martha Martha even in het zonnetje wil zetten..

denk aan jezelf
sterkte
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
klopt ja, hoofd vol watten (of eigenlijk kilo stenen die meerollen met elke beweging van je hoofd...)Tiberius schreef:Je wordt er vaak zo suf van als een garnaal, he? Van die anti-migraine pillen.MarthaMartha schreef:je bent lief.henriët schreef:...ik Martha Martha even in het zonnetje wil zetten..
Beterschap, in ieder geval.
Reuzefijn, in je eentje tegenover twee grote mannen met zwarte pakken!Bert Mulder schreef:En goed voor de orde ook, vooral als het een bezoek aan een alleenstaande vrouw betreft.

Afgewezen schreef:Reuzefijn, in je eentje tegenover twee grote mannen met zwarte pakken!Bert Mulder schreef:En goed voor de orde ook, vooral als het een bezoek aan een alleenstaande vrouw betreft.

Wacht maar, tot je twee dwergen in zwarte pakken tegenover je krijgt.Afgewezen schreef:Reuzefijn, in je eentje tegenover twee grote mannen met zwarte pakken!Bert Mulder schreef:En goed voor de orde ook, vooral als het een bezoek aan een alleenstaande vrouw betreft.

- MarthaMartha
Tiberius schreef:Wacht maar, tot je twee dwergen in zwarte pakken tegenover je krijgt.Afgewezen schreef:Reuzefijn, in je eentje tegenover twee grote mannen met zwarte pakken!Bert Mulder schreef:En goed voor de orde ook, vooral als het een bezoek aan een alleenstaande vrouw betreft.

komen ze bij jou in het zwart dan?
ik vind het eigenlijk altijd heerlijk als ze komen.
gewoon, een fijne avond, goed gesprek, vragen stellen, dingen delen.....
maarre.... ze komen wel samen, maar niet in 't zwart

wim schreef:Afgewezen schreef:Reuzefijn, in je eentje tegenover twee grote mannen met zwarte pakken!Bert Mulder schreef:En goed voor de orde ook, vooral als het een bezoek aan een alleenstaande vrouw betreft.